להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ארובה, מנדף ומה שביניהם

ארובה ומנדף, הם מערכת הניקוז של עשן וגזים מתוך המבנה אל החוץ. העשן והגזים ספוגים גם באדי שומן וחומרים אחרים שנרצה להוציא החוצה. כמו כל מערכת שתפקידה לנדף ולהוציא פסולת, גם מערכת זו צריכה ניקוי באופן מסודר וקבוע. זהו תפקידו של מנקה ארובות ומנדפים. על פי החוק הבינלאומי Nfpa96 וגם על פי התקן הישראלי, חובה לבצע ניקוי מסודר של ארובות ומנדפים באופן קבוע מדי מספר חודשים, תלוי באיזו אינטנסיביות נעשה השימוש בארובה וגם אילו חומרים עוברים דרכה ועד כמה אלה חומרים שנספגים ועלולים לסתום אותה. ניסים חמטיאן- אקו קלין מנדפים וארובות, מנקה ארובות ומנדפים במגוון מקומות: מפעלים, מסעדות ועוד.

למה חשוב להזמין מנקה ארובות באופן קבוע?

כאמור, בתוך המנדפים והארובות מצטברים חומרים כמו שומנים ועשן שלא התנדפו החוצה ואם לא יתבצע ניקוי קבוע של הארובות, אותם חומרים יגרמו בסופו של דבר לסתימתה ולכך שאותם חומרים מזיקים לא יתנדפו כפי שצריך מתוך המבנה. הדבר יכול לגרום לתחושה לא נוחה, למשל אם זהו מטבח שהעשן לא מתנדף ממנו בצורה טובה או אפילו לתחלואה אם זהו מפעל שעושה שימוש בחומרים שהישארותם בחלל החדר מזיקה לבריאות. ממש כפי שאגזוז הרכב פולט החוצה את הפחמן הדו חמצני וחומרים הנוצרים בעקבות שריפת הדלק, כך גם בארובות. לכן אל תקלו ראש והזמינו מנקה ארובות מדי תקופה על בסיס קבוע.

ארובה, מנדף ומה שביניהם

לבחור את החברה שתעבוד איתכם על בסיס  קבוע

מנקה ארובות, מבצע ניקוי וסילוק שאריות לא רק מן הארובה, אלא מכל המערכת שתפקידה לסלק עשן וגזים שונים מן החלל. המערכת כוללת את המפוח, שיונק את העשן והגזים, המנדף והארובה, שדרכה הכל יוצא החוצה. בכל אחד מחלקי המערכת יכולה להיווצר סתימה. גם הצטברות חומרים במפוח, תגרום ליניקה פחות יעילה של העשן. לכן, חשוב לבחור מנקה ארובות בעל ניסיון רב, שיעבוד איתכם באופן קבוע ויכיר את מערכות הנידוף אצלכם היטב. חברת אקו קלין, פועלת על פי כל התקנים שנקבעו על ידי מדינת ישראל ובהתאם לדרישותיהם של שירותי הכבאות וההצלה. החברה עובדת 24 שעות (ללא שישי ושבת) ותדאג לשלוח מנקה שעבר את כל ההכשרות, בעל ניסיון ויבצע את הניקוי על הצד הטוב ביותר.

 

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר