להתייעצות התקשרו:
052-9977708

חשיבותו של ניקוי ארובות

חברת אקו קלין מספקת שירותי ניקוי ארובות זה מעל ל – 8 שנים. תחזוקה שוטפת וניקוי של ארובות ומרזבים הינה הכרחית לשם שמירה על ההיגיינה והבריאות של כל אלו שבאים במגע עם המנדפים והארובות. חשוב לזכור כי תפקידה של הארובה הוא לנדף את העשן והריחות הרעים המצטברים, אך גם היא לא מסוגלת להיפטר באופן טוטאלי מכל הרעלים הללו. על כן מתעורר הצורך בניקוי הארובות מפעם לפעם.

הארובות מותקנות לרוב במטבחים תעשייתיים מעל עמדות העבודה וכן, כאמור, מערכות אשר נועדה לנידוף של עשן, גזים ושומנים על מנת לאפשר סינון אוויר תקין. כל החומרים הללו עלולים להצטבר בארובות והם בעלי פוטנציאל לגרימת נזקים בריאותיים חמורים. כך שאין ספק כי ישנו צורך לנקות את אותן הארובות כהלכה על מנת להיפטר מכל אותם חומרים מזיקים. חשיבותו של ניקוי ארובות הוא משמעותי מהסיבות הבאות:

  • שמירה על היגיינה – לכלוך אשר נדבק לדפנות הארובות עלול ליצוא כתמים שבבוא הזמן יהיו בלתי ניתנים להסרה. על כן, לשם שמירה על ההיגיינה יעלה הצורך לניקוי מקצועי של הארובות במטבחים הגדולים.
  • אישור משרד הבריאות – חשוב לזכור כי משרד הבריאות בודק גם את תקינות וניקיון הארובות, במידה ונמצא שאין הם נקיים דיים, הרי שדבר זה עלול להשפיע על המשך פעילותו של העסק שלכם.
  • שמירה על הבריאות – זו ככל הנראה הסיבה העיקרית לניקוי ארובות. שהרי במידה והם מלוכלכות, הן עלולות להשפיע על בריאותם של העובדים שנמצאים בקרבת הארובה. דבר זה עלול לגרום לנזקים במערכת הנשימה של העובדים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

 

אין סיבה לחכות

בשעה שאנו מדברים על נושא חשוב כל כך כמו הבריאות שלנו ושל העובדים שלנו, אין סיבה לחכות עד לרגע האחרון על מנת לנקות את הארובות והמנדפים. ניקוי ארובות הוא צעד הכרחי בכל מקום בו נמצאת ארובה. אנו בחברת אקו קלין – תחזוקת מנדפים וארובות, מבינים את ההכרח שבניקיון ייסודי ומקצועי, כך ניתן יהיה לשמור על העובדים שלכם ולהבטיח את תקינותה של הארובה לאורך זמן.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר