להתייעצות התקשרו:
052-9977708

כל מה שחשוב לדעת על ניקוי מנדפים

מנדפים שומרים על המטבח מפני הריחות של הבישול והטיגון, וגם מגנים על בטיחות המקום, בזכות שמירה על ניקיון האוויר, הסביבה והאוכל בתוך המטבח והמסעדה. לשם כך, נדרשת עבודת ניקוי מנדפים איכותית; שירותים אותם מציעה חברת אקו קלין. חברה זו מספקת שירותי ניקוי מקצועיים למערכות נידוף לכל חלקי הארץ במשך כל שעות היממה, תוך הקפדה על שימוש בטיחותי בחומרים ידידותיים לסביבה.

 

תהליך הניקוי המקצועי למנדפים הוא יסודי ונדרש על פי חוק, בגלל מקרים של שריפה שהתרחשו בעבר – בעקבות הזנחה של מנדפים במסעדות. 

הדרישה לתדירות ניקוי המנדפים משתנה בהתאם לסוגי הבישול ותדירות השימוש באמצעי הבישול השונים במטבח. למשל, מערכת המגנה על בישול באמצעות גריל פחם תזדקק לניקוי חודשי. כמו כן, מערכת המגנה על תדירות בישולים גבוהה, למשל פעילות של 24 שעות ביממה, תזדקק לתחזוקה רבעונית. וזאת, כאשר מערכת המגנה על תדירות בישולים בינונית – פעמיים בשנה.

נדגיש, כי פעולת ניקוי מנדפים הינה חלק בלתי נפרד מן האחריות של כל מטבח תעשייתי, פרטי, עסקי או אפילו מוסדי. זו אחת מהפעולות החיוניות לשמירה על בטיחותם של העובדים, הלקוחות ואף כלל הציוד והמערכות השונות אשר נמצאות בקרבת המנדף.

החוק בישראל מחייב את כל המטבחים האלה לבצע ניקוי תקופתי של מנדפים, כדי למנוע מצבי חירום ושריפות מסוכנות.

ניקוי המנדפים אינו מבטיח חסינות מפני שריפות ולכן חובה להתקין גם מערכות גילוי וכיבוי אש שיתריעו ואף יתנו מענה ראשוני במקרה של שריפה.

 

עבודה מקצועית מונעת אסון

אנשי המקצוע של חברת אקו קלין עובדים על פי התקנים המחמירים ביותר. ביניהם בוגרי קורס מנהלי מערכות מנדפים וארובות ובעלי אישורי עבודה בגובה. בעלי ביטוח נזקי אש וגם ניסיון של מעל 8 שנים בתחום. חברת אקו קלין מעניקה שרותי ניקוי מנדפים בצפון בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מגיעה גם לכל חלקי הארץ, עובדת סביב השעון, כדי לתת לכם שרות בכל שעות היממה ואפילו מקפידה על עבודה עם חומרים ידידותיים לסביבה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר