להתייעצות התקשרו:
052-9977708

מה חשיבותם של מנדפים וארובות?

מנדפים וארובות, הם מתקנים שנועדו לשמור על החלל הפנימי נקי ככל האפשר מעשן או גזים שנפלטים ועלולים לגרום לתחושה לא נוחה, לחוסר באוויר וגם לתחלואה. כמו כל מערכת שתפקידה הוא לנקות ולסלק החוצה חומרים הנחשבים כפסולת, גם המערכת הכוללת את המפוח, המנדף והארובה זקוקה לניקוי. ניקוי ארובות צריך להתבצע על פי חוק, הן החוק הבינלאומי והן התקן הישראלי, באופן קבוע. ניקוי ארובות, ימנע הצטברות של תוצרי לוואי כמו שומנים (במיוחד כשמדובר על מטבח בו נעשה שימוש רב בשמן) וגם היווצרות והצטברות של עובשים וחיידקים. חברת אקו קלין מנדפים וארובות, מבצעת ניקוי ארובות עבור מסעדות, מפעלי תעשיה, מבני מגורים ומוסדות רבים ברחבי הארץ.

מה חשיבותם של מנדפים וארובות?

ניקוי ארובות מכל הסוגים

ניקוי ארובות הוא לחלוטין לא רק ניקוי הארובה היוצאת מן הקמין בבית, כפי שמכירים מסיפורים שונים (אם כי הזמנת ניקוי ארובות למטרה זו עולה). ארובות ומנדפים ישנם במפעלים העוסקים בייצור כימי וביולוגי ועושה שימוש בחומרים שתוצרי הלוואי שלהם חייבים נידוף והישארותם בחלל אולם הייצור לא בריאה. מטבחים מוסדיים ובסדר גודל גדול, חייבים מערכות נידוף חזקות ומתפקדות היטב שיפלטו החוצה ביעילות את העשן. כך גם בתי מלון, בתי חולים ועוד. ניקוי ארובות חייב להתבצע בהתאם לכל התקנים והדרישות, כך שפעילות כל חלק במערכת תהיה אופטימלית. בנוסף, בזמן ניקוי ארובות יש לפעול כך שלא יגרם נזק לסביבה ולהשתמש רק בחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה.

לעבוד עם חברה שלוקחת אחריות על עבודתה

ניקוי ארובות, אינו כולל רק את הניקוי נטו. מדובר על ליווי קבוע של חברות, מפעלים ומוסדות. על מנת להתקין את הארובות בצורה מהטובה ביותר יש לקבל יעוץ. חברות בעלות ניסיון כמו אקו קליו מנדפים וארובות, מלווה אתכם בכל דבר הקשור למערכת הנידוף והארובות, בין אם זה יעוץ לפני התקנה, תחזוקה של המערכת, תיקונים וכמובן ניקוי ארובות, שייעשה על בסיס קבוע אחת למספר חודשים. על ידי קבלת השירות באופן קבוע, תימנעו מתקלות וצורך בתיקונים. מערכת נידוף שאינה עובדת, תסב נזק גדול בריאותית וכלכלית ולכן חשוב שהתחזוקה תהיה שוטפת. באקו קלין תקבלו שירות אדיב ומקצועי 24 שעות ביממה מלבד שישי שבת ואתם מוזמנים לפנות בכל שאלה או בקשה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר