להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים בצפון

אם אתם בעלי עסק שבו יש מטבח תעשייתי, אתם בוודאי בקיאים בחשיבות ניקיונם של המנדפים. ניקוי מנדפים בצפון הוא הכרחי מסיבות רבות, החל מסיבות היגייניות ועד להקפדה על בטיחות. חברת אקו קלין מספקת שירותי ניקיון ותחזוקת מנדפים לכל אזורי הארץ במשך כל שעות היממה, תוך דגש על מיומנות, ניסיון ומקצועיות.

ניקוי מנדפים בצפון

ניקוי מנדפים בצפון – מה חשוב שתדעו?

אם אתם זקוקים לשירותי ניקוי מנדפים בצפון, הנה מענה למספר שאלות נפוצות.

  • מהם מנדפים? – זהו שמם של מערכות נידוף העשן המותקנים במטבחים פרטיים ותעשייתיים. מערכת נידוף העשן נועדה למנוע הצטברויות שומן על משטחי העבודה, ריחות לא נעימים ולקלוט ולפלוט החוצה עשן, שומנים, אדי מזון ועוד.
  • החוק מחייב – ניקוי מנדפים הוא בגדר חובה חוקית למטבחים תעשייתיים אחת לתקופה. האכיפה היא קפדנית מאז תקרית השריפה בדיזנגוף סנטר שנוצרה בשל מערכות הנידוף שלא תוחזקו כראוי ואי קיומם של מערכות אוטומטיות לכיבוי אש.
  • חשיבות בריאותית – מנדפים שאינם פועלים כראוי עשויים לזהם את האוויר ולהזיק לבריאותם של העובדים.
  • חשיבות היגיינית – מטבחים תעשייתיים חייבים לעמוד בתקני היגיינה מחמירים, ולכן מנדף סתום שאינו מבצע את עבודתו הנאמנה, עשוי לחבל בהיגיינה התקינה של המטבח, של המזון ושל עובדיו.
  • בחירה בחברה מקצועית – חשוב לבחור בחברת ניקיון מוסמכת בניקוי מנדפים כדי שתוכל לספק שירות איכותי, מקצועי ומיומן בהתאם לכלל תקני הבטיחות. תחזוקה שוטפת תאריך את חיי המנדף ואת פעילותו הסדירה והתקינה, תחסוך בעלויות ותשמור על המשך עבודה תקינה בסביבה בטיחותית, נקייה והיגיינית.
  • חברה זמינה בכל שעות היממה – אם מדובר בעסק לילי, סביר להניח שתוכלו למצוא שירותי ניקוי בקלות. אם העסק שלכם פעיל בשעות היממה, תזדקקו לשירותיה של חברת ניקיון הזמינה גם בלילה כדי שתוכל לעבוד בזמן שהמטבח אינו פעיל וריק מעובדים.

 

איך המנדף משפיע על התקלחויות אש?

מחצית מהשריפות בבתי עסק בתחום המזון והקפה מתחילות במטבח, כאשר חלקן נגרמות כתוצאה מהצטברויות שומן במנדפים. מטבחים תעשייתיים משתמשים באש גבוהה וחזקה לצורך בישול מואץ וטכניקות בישול שונות. במקרה כזה, גצי האש שמופיעים באופן טבעי במהלך תהליך הבישול עשויים לפגוע בהצטברויות השומן ולגרום להתקלחות רצינית עד לכדי שריפת כל המבנה. ניקוי מנדפים בצפון יצמצם באופן ניכר את הסיכויים להתקלחויות שריפה.

מידע נוסף בנושא

ניקוי מנדפים בצפון – למה זה חשוב?

המנדף הוא אחד הכלים היותר שימושיים במטבח. הוא הופך את חווית הבישול שלנו לנעימה ואיכותית יותר, כשהוא מונע את התפשטות ריחות הבישול ברחבי המטבח ומחוצה לו. הוא שואב לתוכו את הריחות הלא נעימים ואדי הבישול ומונע הצטברות שומן על משטח העבודה והכיריים. חברת אקו קלין מספקת שירותי ניקוי מנדפים בצפון ובכל אזורי הארץ, במשך כל שעות היממה, תוך דגש על מיומנות, ניסיון ומקצועיות.

מנדפים הם מערכות לנידוף עשן המותקנות במטבחים פרטיים ותעשייתיים, כדי למנוע הצטברויות שומן על משטחי העבודה, ריחות לא נעימים ולקלוט ולפלוט החוצה עשן, שומנים, אדי מזון ועוד.

החוק מחייב לנקות מנדפים של מטבחים תעשייתיים בתדירות קבועה והאכיפה היא קפדנית – מאז תקרית השריפה בדיזנגוף סנטר, שנוצרה, בין היתר, בגלל הזנחה של מערכות נידוף.

מנדפים שאינם מתוחזקים – עלולים לזהם את האוויר ולהזיק לבריאותם של העובדים וכן להוות מפגע תברואתי – למזון ולמטבח.

תחזוקה שוטפת תאריך את חיי המנדף, תוודא את פעילותו הסדירה והתקינה, תחסוך בעלויות ותשמור על המשך עבודה תקינה בסביבה בטיחותית, נקייה והיגיינית.

אם העסק שלכם פעיל בשעות היממה, תזדקקו לשירותיה של חברת ניקיון הזמינה גם בלילה כדי שלא תהיה התנגשות בין זמני העבודה של חברת הניקיון לזמני העבודה של המטבח.

חברת ניקיון מוסמכת לניקוי מנדפים תוכל לספק לכם שירות איכותי, מקצועי ומיומן בהתאם לכלל תקני הבטיחות ותיתן לכם שקט נפשי להמשך עבודה שוטפת.

שמירה על בקרה ותחזוקה שוטפת של המנדף בתדירות של פעם בשנה – עד שנה חצי תשמור על תקינותו.

ניקוי מנדפים בצפון על ידי אנשי מקצוע – לשקט הנפשי שלכם

חברת אקו קלין מעניקה שירותי ניקוי מנדפים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנחנו עובדים על פי תקן המחמירים ביותר, אנשי המקצוע שלנו הם בוגרי קורס מנהלי מערכות מנדפים וארובות ובעלי אישורי עבודה בגובה. יש לנו ביטוח נזקי אש וגם ניסיון של מעל 8 שנים בתחום.

אנחנו מגיעים לכל חלקי הארץ, עובדים סביב השעון כדי לתת לכם שירות מקצועי ומוקפד – ואפילו מקפידים על עבודה עם חומרים ידידותיים לסביבה.

איך מבצעים ניקוי מנדפים בצפון?

במידה ואתם בעלי מסעדה באזור הצפון או מנהלים מטבח מוסדי, אתם בוודא מבינים את החשיבות הרבה של ניקוי ותחזוקה של מנדפים. ניקוי מנדפים בצפון הוא זה שמספק מענה חשוב הן מבחינה בריאותית והן מבחינה בטיחותית. במנדפים מצטברים לרוב אדים, שומן ולכלוך רב, וניקיון תקופתי שלהם בהתאמה לתו התקן המחמיר ביותר, יהווה את הדרך היעילה ביותר לתחזק את המנדף ולשמור על בטיחות והיגיינה מקסימלית במקום. חברת אקו קלין שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע בשירות ותחזוקה של מנדפים וארובות בכל רחבי הארץ.

ניקוי מנדפים בצפון – רק על ידי המקצוענים!

על מנת להבטיח כי ניקוי מנדפים בצפון יתבצע בצורה המקצועית ביותר, חשוב יהיה לוודא כי אתם אכן נעזרים בשירותיה של חברה מומלצת ומיומנת בתחום. כך שבעת בחירת החברה, מומלץ יהיה להקדיש את תשומת ליבכם גם לנקודות הבאות:

  • בחנו את השירותים המוצעים לכם. וודאו כי החברה אכן בעלת מיומנות בהענקת השירות הנחות לכם, זאת ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה לתקן.
  • וודאו כי מדובר בצוות מיומן אשר מעניק את שירותיו מסביב לשעון. כך שהין אם העסק שלכם פועל בשעות הלילה ובין אם לא, הרי שתוכלו ליהנות משירות מקצועי ומדויק בכל שעה בה המטבח שלכם יהיה פנוי ועבודת הניקיון לא תפגע בפעילות של העסק.
  • התעניינו בסוג החומרים בהם משתמשים בניקוי המנדפים. העדיפו לבחור בחברה אשר מקפידה על שימוש בחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה אשר גם לא יעמידו את צוות העובדים שלכם בסכנה.

ניקוי מנדפים בצפון – שירות מקצועי ואיכותי עם אקו קלין

בעת פניה אל חברת אקו קלין, תוכלו גם אתם ליהנות משירות ואחזקה של מנדפים וארובות בכל רחבי הארץ, זאת 24 שעות ביממה. צוות החברה זמין לכם בכל עת ומסייע בניקוי מנדפים וארובות ברמה הגבוהה ביותר ותוך שמירה על כל נהלי וכללי הבטיחות. לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר משתלמת במיוחד, השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספר הטלפון 052-9977708.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר