להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים לאחר פירוק

האם קיימת חובה חוקית לפרק ולנקות מנדפים? מדוע חשוב לפרק את המנדפים לפני שמנקים אותם? מי אחראי על הפירוק?

מתקני האוורור שנמצאים בפתחם של מטבחים ומקומות תעשייתיים מכונים בעגה המקצועית “מנדפים”. תפקידם החיוני נמצא תחת פיקוח וביקורת של החוק, שקובע בין היתר שיש צורך לנקות אותם אחת לתקופה מסוימת. יתרה על כך, לפי החוק קיימים נהלים ברורים לניקיון וחובה לפרק אותם במסגרת התחזוקה התקופתית.

לוקחים אחריות על המנדפים שלך

המומחים של אקו קלין מוכנים לקחת אחריות כדי לתאם עבורך שירותי ניקוי מנדפים בשיטה איכותית, מתקדמת ומשתלמת, מאת אנשי מקצוע מוסמכים.

חשיבות הפירוק לפני הניקוי

השלב הראשון בניקוי מקצועי של מתקני אוורור תעשייתיים הוא פירוק. זה השלב שבו מוציאים את כל החלקים הקטנים של המנדפים ומגרדים אותם מבפנים. הפירוק והניקוי מאפשרים להסיר כתמי שומן ולהתמודד עם הצטברות של לכלוך, חומרים מסוכנים ושאריות מזון ואדים. כמו כן, הפירוק חשוב בגלל שהוא משפיע על היעילות של ניקוי מנדפים ועל פעולתם במטבח.

הסרת שכבות לכלוך שלמות

האחריות על פירוק מנדפים היא של חברה שמבצעת את הניקיון. הבעיה מתחילה כאשר מנסים לחסוך בהוצאות ונמנעים מפירוק מוחלט של המנדפים, כמו למשל בניסיון לנקות אותם מבחוץ בלבד. בפועל, הפתרון היחיד מבחינה חוקית ופרקטית הוא לפרק את המנדפים כדי לגרד שכבות שלמות של שומן. הצטברות השומן פוגעת ביכולת של מתקני האוורור לנדף את החומרים שמשתחררים לחלל החדר והיא עלולה להציב את עובדי המטבח בפני סיכון מוגבר.

ציוד לניקוי מנדפים – בלי לפגוע בהם

עוד דרך לזהות ניקוי מנדפים מקצועי הוא באמצעות החומרים שבהם משתמשים. בעוד בניקוי רגיל מסתפקים בחומרים בסיסיים בלבד, ניקיון שכולל פירוק מנדפים מאפשר להשתמש בציוד איכותי שלא פוגע במתקני האוורור עצמם. במילים אחרות, חומרי הניקוי מסירים את שכבות השומן מהמנדפים המפורקים אך לא מפחיתים מעוצמתם.

המנדפים שלך יכולים לעבוד טוב יותר

פעולה תקינה של מנדפים שווה לך כסף ואנחנו כאן בשביל לבצע את המשימה – 24/7. רק נותר לך לחייג 052-9977708 ונציגי אקו קלין יתאמו עבורך ניקוי מנדפים בהקדם, תוך שירות אישי ושימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר