להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים לבתי קפה

מה התפקיד של מנדפים בבתי קפה וכיצד מתחזקים אותם? מדוע חשוב להזמין שירותי ניקוי מנדפים תקופתיים? איך בוחרים את השירות המתאים?

מנדפים הם סוג של מתקן אוורור שמטרתו להגן מפני הצטברות עשן, אדים או חשיפה לחומרים מסוכנים. את המנדפים אפשר למצוא בכל מקום שבו מתרחשת פעילות כמו טיגון ובישול ובין היתר גם בבתי קפה שמציעים ארוחות מלאות. עם זאת, בעלי בתי קפה נוטים להקל ראש בחשיבות המנדפים וזו טעות שעלולה לעלות להם ביוקר.

ניקוי מנדפים – רמה מעל כולם

השירות של אקו קלין הוא מה שהמטבח בבית הקפה שלך צריך ונשמח לעמוד לרשותך גם בהתראה קצרה עם צוות של עובדים מוסמכים ומקצועיים.

תפקיד המנדפים וחשיבות התחזוקה

התפקיד העיקרי של מנדפים הוא לפנות את העשן. היתרון הוא שניתן לפנות כמויות גדולות של עשן, אדים או חומרים מסוכנים בעת ובעונה אחת, אך החיסרון הוא שעלולים להצטבר שאריות בתוך המנדפים. את השאריות האלה ניתן לנקות רק באמצעות תחזוקה תקופתית. למעשה, התחזוקה משפיעה ישירות על יעילות המנדף ועל היכולת שלו לפנות את האדים והעשן ממטבחים של מסעדות ובתי קפה.

האחריות על ניקיון תקופתי

החוק בישראל מחייב התקנת מנדפים במטבחים תעשייתיים והוא תקף גם ברוב המסעדות ובתי הקפה. המשמעות מבחינת בעלי בתי קפה היא שיש צורך בניקיון תקופתי שמבוצע על ידי חברה מקצועית. ניקוי מנדפים מגיע עם אחריות, הוא מונע הטלת סנקציות על ידי פקחים של העירייה והוא מפחית את הסיכון לדליקות, התלקחות או חלילה פריצת שריפות.

בחירת שירותי ניקיון עבור המנדפים

כמובן שניקיון סטנדרטי של מטבחים או בתי קפה לא כולל טיפול במנדפים. הדרך לטפל במנדפים היא להשתמש בציוד מיוחד ולהקפיד על הנחיות הבטיחות. לבסוף, יש לוודא פעולה תקינה של המנדפים על מנת להחזיר לקדמותו את מצב המטבח של בית הקפה.

הניקיון משתלם עבורך!

בעלי בתי קפה כמוך לא יכולים להרשות לעצמם להתפשר על רמת התחזוקה של מנדפים. לתחזוקה יש השפעה כלכלית, מסחרית וחוקית על פעילות העסק שלך ונציגי אקו קלין מחכים לך במספר 052-9977708 לתיאום ניקוי מנדפים בכל שעה ולמתן שירות ויחס אישיים.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר