להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים לפי התקן

מה כולל טיפול תקופתי במערכת נידוף עשן? איזה תקן קובע כיצד מבצעים ניקוי מנדפים? מי קובע את התקנות בישראל?

טיפול תקופתי במערכות נידוף עשן של מטבחים תעשייתיים או מוסדיים מכונה בעגה המקצועית “ניקוי מנדפים”. הניקוי נדרש מכל בעל עסק שיש ברשותו מטבחים מן הסוג הזה והרשויות הן אלו שאחראיות על הפיקוח והבקרה. כמו כן, הרשויות קובעות את תדירות הניקיון לפי גודל המנדפים ואופי השימוש בהם.

כאן בשביל המערכת שלך

נציגי אקו קלין ישמחו להעניק לך שירות אישי ולייעץ לך בחינם וללא התחייבות בנוגע לשירותי ניקוי מנדפים לפי התקן המקובל. נציגינו ממתינים לפנייתך ממש כעת!

מאפיינים של ניקוי מנדפים

האמת היא שטיפול תקופתי במערכת נידוף עשן כולל הרבה יותר מאשר ניקיון. מלבד ניקיון של החלק הפנימי המנדפים, הטיפול מחייב ניקיון יסודי של הארובות ובדיקת תקינות עבור האביזרים שמחוברים למערכת הנידוף המרכזית. בתוך כך, יש לבצע טיפול במערכת הסינון ולהתייחס לתקנים השונים שחלים על בעלי העסקים הרלוונטיים. הטיפול במערכת הסינון כולל החדרת מסיר שומנים תעשייתי מוקצף והסרת השומן עם קיטור בלחץ גבוה.

התקנים הקיימים בישראל

בישראל ישנם שני תקנים מרכזיים עבור תחזוקת מנדפים: התקן הישראלי והתקן האמריקאי. אף על פי שבשני התקנים המטרה זהה והיא למנוע הצטברות שומן בתוך המנדפים, שיטת הטיפול שבה משתמשים היא בעלת מאפיינים מעט שונים. עם זאת, ברוב המקומות שבהם פועלים מטבחים תעשייתיים צריך למצוא את האיזון ואת השילוב בין התקן הישראלי והאמריקאי. כך משיגים תוצאות טובות יותר ומבצעים ניקוי יסודי.

תקנות כיבוי אש ודרישות חברות הביטוח

ניקוי מנדפים במטבחים, מפעלי מזון או מוסדות ציבוריים מתבצע בהתאם לתקנות כיבוי אש ודרישות חברות הביטוח. תקנות כיבוי האש מתייחסות בעיקר להיבט הבטיחותי של ניקוי מערכות נידוף למניעת התלקחות ספונטנית, בעוד חברות הביטוח בוחנות את השפעת התחזוקה התקופתית על בריאות העובדים.

מציבים רף גבוה במטבח שלך

המומחים של אקו קלין ישמחו להתייצב לצדך עם שירותי תחזוקה תקופתיים לכל סוגי מערכות הנידוף: אנו מחכים לך במספר הטלפון 052-9977708 ומתחייבים לתאם עבורך את השירות הטוב והאיכותי ביותר של ניקוי מנדפים בישראל.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר