להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מקצועי לארובות

הארובות הן מערכות לנידוף עשן המשמשות לאוורור ולפליטת גזים, עשן ,אדים ושומנים. ניקוי מקצועי לארובות הוא בעל חשיבות עצומה ולכן הוא מחויב על פי חוק בהתאם לתקני הבטיחות הנדרשים. אם אתם רוצים להבטיח שהארובה שלכם תהיה נקייה, תקינה ותעשה את עבודתה הנאמנה, תפנו לחברת אקו קלין, המספקת שירותי ניקיון ותחזוקת ארובות ומנדפים, תוך הקפדה על חומרים ידידותיים לאדם ולסביבתו.

 

ניקוי מקצועי לארובות – מדוע זה חשוב?

הארובות מותקנות בדרך כלל במטבחים תעשייתיים מעל לעמדות העבודה כדי לקלוט שומנים, עשן ואדים ולפלוט אותם החוצה. כך הן מאפשרות סינון אוויר תקין. ניקוי ארובות הוא חשוב למדיי מהסיבות הבאות:

  • חשיבות בטיחותית – שומן המצטבר בהדרגה וסותם את הארובה, מתחיל להצטבר בדפנות הארובה ואט אט לנזול. שומנים ושמנים הם דליקים ביותר ומהווים גורם נפוץ בהתקלחויות של שריפות במטבחים של מסעדות ובתי קפה. ניקוי מקצועי לארובות יסייע לצמצם באופן ניכר את הסיכוי להתקלחות.
  • חשיבות היגיינית – כדי לשמור על סביבת עבודה נקייה, חשוב למנוע הצטברויות שומנים על משטחי העבודה.
  • חשיבות בריאותית – ארובה סתומה אינה מונעת את הריחות הלא נעימים, ומלבד זאת היא גם עשויה להזיק לבריאותם התקינה של העובדים בשל פליטות חיידקים ועשן.
  • חשיבות לאיכות הסביבה – המודעות לאיכות הסביבה הולכת וצוברת תאוצה, ולכן חשוב שתדעו שניקוי מקצועי לארובות יאפשר לצמצם את זיהום הגזים הנפלטים.

 

ניקוי מקצועי לארובות

 

תהליך ניקוי מקצועי לארובות

ניקוי מקצועי לארובות מתבצע אחת לתקופה, בהתאם לתווי התקן ולתדירות הבישול. בדרך כלל הניקוי מתבצע בתדירות של אחת לחצי שנה או שלושה חודשים או חודש תלוי בסוג הבישול ותדירותו. מסעדות מזון מהיר למשל, מבשלות מזון עתיר שומן, ולכן הן תצטרכנה לנקות את הארובה שלהן בתדירות גבוהה יותר.

חשוב לבחור בחברת ניקיון מקצועית, מוסמכת ומורשית שעובדת בהתאם לתקני הבטיחות של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה מכון התקנים וכיבוי אש. כך תבטיחו לעצמכם ארובה תקינה ופעילה שתישמר לאורך זמן. מנקים שאינם מקצועיים מהווים סכנה הן לארובה עצמה והן לבטיחותם של השוהים בעסק. עבודה שאינה מקצועית עשויה להסב נזק לארובה עד כדי  שריפתה או החלפת חלקים או השבתה מלאה והחלפה בארובה חדשה, ופעולות אלו יסבו נזק לכיס שלכם.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר