להתייעצות התקשרו:
052-9977708

זקוקים לניקוי מנדפים והמחיר כבד עליכם?

בעלי מסעדה או מנהלי מטבח מודעים לחשיבות של תזמון של ניקוי ותחזוקה של מערכת המנדף במטבח עם חברת ניקוי מוסמכת על מנת להפחית את הסיכון לשריפה. שירות מקצועי של חברת אקו קלין יספק לכם ניקיון יסודי של מערכת הפליטה של המטבח המסחרי שלכם, כולל מנדף, מאוורר הפליטה, מסננים והתעלות. שיטה זו מבטיחה שהמסעדה והמטבח שלכם עומדים בתקן NFPA, וחשוב מכך, יהיו בטוחים עבור הצוות והמבקרים שלכם, כאשר עבור ניקוי מנדפים מחיר השירות הוא נוח ומשתלם במיוחד.

ניקוי מנדפים מחיר ויעילות השירות

מערכות מנדף למטבח עלולות להיסתם בהצטברויות מסוכנות שעלולות להתפשט מהמנדף והפילטרים אל פתחי האוורור, המאווררים והתעלות, למרות שהמנדף עצמו נראה נקי. לפני שאתם פונים לאנשי מקצוע שיעשו עבורכם את הניקיון, חשוב לבדוק עבור ניקוי מנדפים מחיר עבור מתן השירות. אחת מהאסטרטגיות הארגוניות החיוניות הרבות שתצטרכו לפתח למטבח מתפקד היטב היא תקציב לתחזוקה שוטפת של המטבח. ישנם מספר קריטריונים המשפיעים על מחיר השירות של ניקוי מנדפים מקצועי:

המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודלה של המסעדה שלכם ואיזה סוג של ציוד מטבח יש לכם. עלויות ניקוי צפויות לעלות עבור מסעדות הממוקמות בבניינים רבי קומות עם מטבחים, שכן תעלות ארוכות יותר דורשות יותר זמן ומאמץ לניקוי. אם קיימות מספר מערכות פליטה גם זה ישפיע על העלות הסופית.

גם מצב הציוד שלכם בזמן האומדן חשוב. תחזוקה נכונה של הציוד אמורה לשמור על מחירים נמוכים לאורך זמן. עם זאת, קיימת אפשרות שתחויבו יותר אם הציוד שלכם במצב לא מתוחזק, מאחר ויהיה צורך לעבוד עליו יותר כדי להביא אותו לתוצאות הרצויות של הניקיון.

ניקוי מנדפים תורם לבטיחות מטבחי מסעדות

תקנות תברואה ובטיחות אינן שרירותיות. הן הופכות את המטבחים המסחריים לסביבה בטוחה הרבה יותר לעבוד ממה שהם היו בלי תקני הבטיחות. זה חיוני מטעמי בטיחות אש, בריאות ובטיחות כללית לשמור על מנדף נקי. אם אתם מחפשים עבור ניקוי מנדפים מחיר משתלם ושירות איכותי, המומחים של חברת אקו קלין יודעים כמה חיוני לשמור על ציוד נקי משאריות בישול כמו שמנים, מכיוון שכאן מתחילות רוב השריפות. לשמירה על סביבת עבודה בטוחה במטבח שלכם, צרו קשר עם חברת אקו קלין עכשיו.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר