להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים בחיפה

מנדפים הם הכרחיים בכל עסק שבו יש מטבח תעשייתי. אם אתם זקוקים לשירותי ניקוי מנדפים בחיפה, חברת אקו קלין היא המקום הנכון לפנות אליו. אקו קלין מספקת שירותי ניקיון מקצועיים למערכות נידוף לכל חלקי הארץ במשך כל שעות היממה, תוך הקפדה על שימוש בטיחותי ובחומרים ידידותיים לסביבה.

ניקוי מנדפים בחיפה – חשיבותו של ניקיון

מערכת נידוף העשן ממוקמת מעל למשטחי העבודה ואזורי הבישול, היא קולטת אדים, עשן, חום ושומנים המצטברים במהלך תהליך הבישול ופולטת אותם אל מחוץ למטבח. ניקוי מנדפים בחיפה ותחזוקתם הסדירה הם בעלי חשיבות רבה מהסיבות הבאות:

  • הכרח על פי חוק – מטבחים תעשייתיים מחויבים על פי חוק לבצע ניקיון מערכת הנידוף בהתאם לתקן. האכיפה הינה קפדנית מאוד לאחר התרחשות השריפה בדיזינגוף סנטר, תל אביב. שריפה שקרתה, בין היתר, כתוצאה מתחזוקה לקויה של מערכת הנידוף.
  • מניעת שריפה – המנדף פועל למשך כל שעות הבישול, כאשר בדרך כלל מדובר בבישול ממושך. כחלק מתפקידו, המנדף צובר שומן בחלקיו הפנימיים. ניצוצות אש מכלי הבישול עשויים לחדור אל המנדף, ולהעמיד בסכנת התקלחות ושריפה את המקום.
  • חשיבות היגיינית ובריאותית – מנדף סתום אינו פולט החוצה את הגזים והריחות הרעים, ואלו עשויים להשפיע על האוויר ולהזיק לבריאותם של העובדים.
  • חשיבות אקולוגית – חיפה ידועה בזיהומי האוויר שלה. ניקוי מנדפים בחיפה יצמצם את פליטת הזיהום באזור שהוא מזוהם בין כה וכה.
  • לצורך הארכת תוחלת המנדף – תחזוקה וניקיון על בסיס שוטף תאפשר לאתר תקלות מבעוד מועד ולמנוע אותן. תקלות במנדף שנדרשות בתיקונים ובחלקי חילוף לרוב עשויים לעלות ביוקר, כך שאתם בהחלט עשויים ליהנות מחיסכון כלכלי.

מה חשוב לוודא בעת בחירת שירותי ניקוי מנדפים בחיפה?

רצוי לוודא כי החברה מספקת שירותים בזמינות ומידיות גבוהה. אם אתם עסק לילי, רצוי שהניקיון יתבצע בשעות היום ואילו עסק שעובד בשעות היום, זקוק לשירותי ניקיון בשעות הלילה כאשר המטבח אינו פעיל. לכן, חשוב לבחור בחברה שעובדת במשך 24 שעות ביממה. בנוסף, חשוב לבחור בחברה מוסמכת ובעלת מיומנות שתוכל לספק עבודה איכותית תוך עמידה בכל תקני הבטיחות המחמירים.

 

ניקוי מנדפים בחיפה

ניקוי מנדפים בחיפה: דגשים חשובים

מנדפים שומרים על המטבח מפני ריחות קשים של הבישול, אך לא רק. הם גם מגנים על בטיחות המקום, העובדים והאורחים ולכן השמירה על הניקיון והתחזוקה שלהם קבועה גם בחוק. חשוב להיעזר בשרות מקצועי כדי לשמור על תקינות המנדף בזמן הניקיון ולכן אנחנו כאן – חברת אקו קלין מספקת שירותי ניקוי מנדפים בחיפה כמו גם בכל חלקי הארץ במשך כל שעות היממה, תוך הקפדה על שימוש בטיחותי ובחומרים ידידותיים לסביבה.

בראשית שנות האלפיים, פרצה שריפה בדיזינגוף סנטר. השריפה החלה במטבח של אחת המסעדות ולא נעצרה – מכיוון שלא הותקנו מערכות כיבוי אש תקניות, אך היא פרצה מלכתחילה – כי המנדפים של המסעדה לא תוחזקו כראוי זמן רב. הצטבר שומן בחלקיו הפנימיים של המנדף, ונוצרה סביבה אידיאלית להתלקחות ושריפה עם נפגעים.

כתוצאה מכך, עבר חוק המחייב את בעלי המטבחים התעשייתיים להתקין מנדפים איכותיים וגם לתחזק אותם בתדירות קבועה ומותאמת – והאכיפה קפדנית מאוד.

מערכת נידוף העשן ממוקמת מעל למשטחי העבודה ואזורי הבישול. היא קולטת אדים, עשן, חום ושומנים המצטברים במהלך תהליך הבישול ופולטת אותם החוצה. מנדף סתום אוגר בתוכו את הגזים והריחות הרעים, ואלו עשויים להשפיע על האוויר ועל האוכל ולהזיק לבריאותם של העובדים.

תחזוקה וניקיון על בסיס שוטף תאריך את חיי המנדף ותחסוך לכם כסף.

ניקוי מנדפים בחיפה – איך בוחרים חברה אמינה?

אנשי המקצוע של חברת אקו קלין עובדים על פי התקנים המחמירים ביותר. ביניהם בוגרי קורס מנהלי מערכות מנדפים וארובות ובעלי אישורי עבודה בגובה. בעלי ביטוח נזקי אש וגם ניסיון של מעל 8 שנים בתחום. חברת אקו קלין מעניקה שירותי ניקוי מנדפים בצפון בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מגיעה גם לכל חלקי הארץ, עובדת סביב השעון, כדי לתת לכם שרות בכל שעות היממה ואפילו מקפידה על עבודה עם חומרים ידידותיים לסביבה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר