להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי ארובות קמין

הימצאותו של קמין בבית משדרגת את מראה הבית ומוסיפה לו שיק טרנדי ונעים. מלבד זאת, הוא בעל יתרונות מובהקים נוספים הודות לחימום אפקטיבי ועוצמתי. לארובה יש חשיבות גדולה בתפקוד הקמין ולכן ניקוי ארובות קמין הוא הכרחי אם אתם מעוניינים שהקמין שלכם ימשיך לשרת את בני הבית. וזוהי מומחיותה של חברת אקו קלין, המספקת שירותי ניקוי ארובות איכותיים בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

 

ניקוי ארובות קמין – המדריך שיחמם אתכם

  • לשם מה נועד הקמין? משמש לצורך חימום המושג באמצעות הסקה של חומרי בעירה שונים בתא סגור. כל קמין מכיל ארובה לפליטת העשן.
  • כיצד הארובה פועלת? הארובה קולטת את העשן מהקמין והצטברויות של חומרי בעירה שלא נשרפו באופן מלא והצטברויות של פיח, חומר שעבר שריפה מלאה אך לא נפלט מחוץ לארובה.
  • חשיבות ניקוי הארובה – תהליך הניקוי נועד לאוורר את הצטברויות החומרים בארובה כדי שיתאפשר מעבר אוויר חופשי. זרימת האוויר החופשית תשפר את תהליך השריפה והחימום. מלבד זאת, ניקיון הארובה יפחית את ריחות העשן בבית.
  • מניעת התלקחות אש – שריפה מעמידה בסכנה את דיירי הבית, את רכושם ואת מבנה הבית התקין. הצטברויות של חומר שלא נשרף הן דליקות למדיי ועשויות לגרום להתקלחות הארובה.
  • תדירות הניקיון ותחזוקתו של הקמין – חשוב לבצע ניקוי ארובות קמין באופן תקופתי, בהתאם לתדירות השימוש. מקום קר יותר שדורש חימום ממושך ורציף יותר בתדירות גבוהה יותר, קרוב לוודאי שיזדקק לניקוי ארובה תכוף יותר. התדירות המומלצת היא לפחות אחת לשנה.

ניקוי ארובות קמין

 

אפשר לנקות לבד או להשאיר זאת לידיו של מומחה?

ארובת קמין היא בדרך כלל קטנה ופעילה פחות מארובות תעשייתיות, הנדרשות בפיקוח של גופים ממשלתיים. לכן, באופן כללי אפשר לנקות את הקמין לבד, אם לוקחים בחשבון שמדובר בתהליך מלוכלך ולא פשוט במיוחד. ראשית, חשוב לבצע בדיקה כדי להעריך האם הארובה זקוקה לניקוי. במקרה שיש צורך בניקיון הארובה, חשוב להניח שקית או סמרטוט על הרצפה לפני תחילת הניקיון כדי למנוע את התפזרות הלכלוך בכל רחבי הבית. לאחר מכן, באמצעות חוטר או סמרטוט אפשר לנקות את הארובה.

אם אתם מעוניינים לחסוך מכם את העבודה המאומצת, תוכלו להזמין חברה מקצועית שתנקה את הארובה שלכם על הצד הטוב ביותר.    

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר