להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים בחיפה – למה זה טוב ?

חברת אקו קלין מספקת שירותי ניקוי מנדפים בחיפה. אזור צפון הארץ הירוק והמלבלב, לצערנו כבר למוד ניסיון בכל הנוגע לשריפות ובעיות במערכות הנשימה, כך שאי אפשר אלא לעשות את כל האפשרי על מנת למנוע את הבעיות הללו. מנדפים אשר לא עוברים תהליך תחזוקה שוטף, עלולים לגרום לבעיות בריאותיות בקרב העובדים בסביבה שלהם, ולהיות סכנה לשריפה עקב חלקיקי השמן שמצטברים על דפנות המנדף ועלולים להתלקח בשניות. אנו בעלי ניסיון רב בניקוי מנדפים ונעשה את כל הניתן על מנת שתוכלו ליהנות ממערכת נידוף איכותית, נקייה ומתוחזקת היטב.

 

בכל מטבח תעשייתי או מוסדי אנו יכולים למצוא מנדפים. תפקידם הוא פשוט, לנקז את העשן היוצא מהבישולים והטיגונים. המנדף מוצב מעל לעמדת הבישול, אוסף אליו את העשן ומוציא אותו החוצה. כך אנו למעשה זוכים בסביבת עבודה נטולת עשן וכזו אשר עומדת בסטנדרטים של משרד הבריאות. חשוב לזכור כי בשעה שהמנדפים עושים את עבודתם, הם למעשה חשופים לשומן, עשן ואדים רעילים ועל כן חשוב לוודא כי הם עוברים תהליך של ניקיון יסודי אחת לתקופה.

  • האדים הרעילים והחומרים אשר מצטברים על דפנותיו של המנדף עלולים לפגוע מבחינה בריאותית בטבחים ובצוות המקצועי אשר מועסק במקום.
  • החומרים הרעילים הללו עלולים לטפטף חזרה אל תוך האוכל בשלבי ההכנה שלו ולסכן גם את כל מי שבא איתו במגע ו/או טועם ממנו.
  • במידה והמנדפים מטונפים, נוכל גם להריח אותם, הצטברות החומרים יגרמו לריח לא נעים ויקשו על הישארות במקום העבודה וכך נוצר נזק תברואתי לסביבה.
  • חלקיקי השומן אשר מצטברים על דפנות המנדפים עלולים להתלקח ולסכן את כל המקום בשריפה.

 

בחרו בחברה מקצועית

ניקוי מנדפים בחיפה הוא ללא ספק משימה לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום זה. אנו בחברת אקו קלין – תחזוקת מנדפים וארובות, עומדים לשירותכם ודואגים לבצע ניקוי ארובות או ניקוי מנדפים יסודי על ידי מקצוענים ולגרום לסביבה נוחה לעבודה והחשוב מכול לסביבה בטוחה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר