להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים באופן תדיר באזור הצפון

אמנם צפון הארץ מוכר בעיקר כאזור חקלאי או אזור של טבע ונראה שמנדפים פחות נראים בו, אך הדבר אינו כך. מנדפים וארובות יש במפעלים שניתן למצוא לא מעט בצפון (מפרץ חיפה למשל…) אך גם במקומות רבים נוספים כמו בתי קפה ומסעדות שיש רבים בצפון, בתי מלון, בתי חולים ומוסדות נוספים. לכן, שירות טוב של ניקוי מנדפים בצפון, הוא חיוני לא פחות מאשר במרכז. ניקוי מנדפים בצפון חייב להתבצע על בסיס קבוע בהתאם לסוג החומרים הנפלטים או עשויים להצטבר במנדף בו ובהתאם לאינטנסיביות עבודת המנדף. חברת אקו קלין מבצעת כבר שנים ניקוי מנדפים בצפון ובכל רחבי הארץ.

ניקוי מנדפים באופן תדיר באזור הצפון

פעולה שחשוב לא להזניח

אם ניקח לדוגמה את הבית שלנו, לרבים מאתנו יש נטייה לדאוג באופן ברור לדברים הנראים לעין: לנקות היטב, לעצב לאבזר ולהתחדש אך עם דברים הסמויים מהעין כמו מערכת האינסטלציה אנו מתעסקים רק אם אין ברירה, לרוב כשכבר יש תקלה. כך קורה לא מעט גם במסעדות למשל. שמים דגש רב על עיצוב אטרקטיבי ועל אוכל טעים אך לפעמים שוכחים את הסמוי מהעין כמו מערכות המנדפים. ניקוי מנדפים במסעדות הוא קריטי. כבר קרה בדיזנגוף סנטר שנגרמה התלקחות כתוצאה משומן שהצטבר במנדף. לכן, אם יש לכם מסעדה בצפון, בחרו שירות ניקוי מנדפים בצפון שתהיו איתו בקשר רציף ויבצע בדיקות כפי שנדרש על פי חוק אחת למספר חודשים.

כשמקצועיות ושירות נפגשים

כאשר אתם באים לבחור חברה המבצעת ניקוי מנדפים בצפון, חשוב לבדוק כמה דברים:

  • שיש לה את כל האישורים והרישיונות הנדרשים. חייב להיות לחברה כזו אישור מרשויות הכיבוי וההצלה למשל. לחברת אקו קלין כל האישורים והיא מעסיקה רק מנקים שעברו את כל ההכשרות ומחזיקים בתעודה.
  • עושה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה: החומרים בהם נעשה ניקוי המנדפים והארובות נפלטים החוצה ולכן חשוב שיהיו חומרים ידידותיים לסביבה, כאלה המאושרים על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה.
  • חברה שנותנת את כל השירותים בתחום: בחרו חברה שלא רק מבצעת ניקוי מנדפים בצפון אלא גם מסייעת ומייעצת בבחירת מערכת המנדפים המתאימה, מבצעת תחזוקה, התקנות ותיקונים אם צריך.
  • פועלת בכל שעה שתבחרו– חברת אקו קלין מספקת שירות 24 שעות ביממה בכל יום חוץ משישי שבת. מוזמנים לפנות בכל שאלה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר