להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי ארובות – שמירה על היגיינה ובטיחות

מהו התפקיד של הארובה במטבח? האם יש צורך בחומרים ומכשירים מיוחדים לניקוי הארובה? מדוע חשוב לנקות את הארובה? איזו חברה מתאימה למתן שירות בתחום ניקוי ארובות?

מטבחים אשר משרתים לקוחות ונמצאים בפעילות מתמדת חייבים לעבוד תחת סטנדרט בטיחות גבוה. הבטיחות באה לידי ביטוי ביכולת לספק עבור הלקוחות אוכל ברמה גבוהה ויצירת סביבת עבודה ראויה ומוגנת עבור העובדים.

התפקיד של הארובה

חלק בלתי נפרד מהמטבח התעשייתי, המוסדי ומטבחי המסעדות, הוא הארובה. התפקיד שלה הוא לקלוט את העשן והאדים מן המטבח ולפנות אותם בדרך ראויה. עם זאת, לאורך הזמן הארובה צוברת לכלוך ושמנים ויש לנקות אותה. אי-ניקיון ותחזוקה ברמה נמוכה מובילים לחוסר היגיינה ולסביבה שאינה בטוחה עבור העובדים. ארובה מלוכלכת עלולה להתלקח בפתאומיות ולהוביל לאסון. ארובה נקייה היא ערובה לביטחון במטבח.

ניקוי ארובות בשיטה הנכונה

ניקיון ארובות יתבצע עם כלים המתאימים לכך ועם חומרים ייחודיים ורצוי שאילו יהיו ידידותיים למטבח ולבני אדם. יש לזכור כי כל מה שהארובה סופגת נשאר בסביבת המטבח ולכן אין להתפשר על רמת הניקיון ואין להתפשר על שימוש בחומרים הטובים ביותר. החומרים והכלים חייבים להיות מיועדים לעבודה זו ועל הניקיון להתבצע על ידי אנשים המתמחים בתחום.

ניקוי ארובות – שמירה על היגיינה ובטיחות

יצירת סביבה בריאה

המטרה של המטבח היא לעבוד ביעילות מרבית ולספק את האוכל הטוב ביותר שאפשר לספק. מטבח נקי מאפשר לעובדים לפעול בצורה מיטבית והזמנת חברה לניקיון הארובה היא חלק בלתי נפקד מדאגה למטבח ולעובדים.

איזו חברה מתאימה לניקוי ארובות

ישנן חברות שונות אשר יכולות להציע לך שירותי ניקוי ארובות קמין. מבחינתך, חשוב לבדוק את רמת החברה, באילו חומרים ומכשירים היא משתמשת ולבדוק כי היא יכולה להגיע בשעות הנוחות לך. המטבח שלך הוא בוודאי מקום פעיל ועמוס והניקיון לא צריך להעמיס עלייך אלא להפך. ברגע שהוא מתבצע בזמן הנוח לך, העובדים שלך ייהנו מסביבה בטוחה בלי לשים לב לכל שינוי ובלי שיחוו כל הפרעה. החברה המנקה צריכה להעמיד לרשותך את הסטנדרט הגבוה ביותר ולתת לך שירות ויחס אישי.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר