להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי ארובות בהפעלת מטבח תעשייתי

איזה ידע נדרש לצורך הפעלת מטבח תעשייתי? כיצד מנקים מנדפים, ארובות ומפוחים? איך דואגים לבטיחות העובדים?

החוק בישראל לא מחייב בעלי מטבחים מוסדיים להחזיק בידע מוקדם לגבי מערכות אוורור ונידוף עשן. עם זאת, הוא קובע שיש צורך בתחזוקה תקופתית שכוללת לצד ניקוי מנדפים גם ניקוי ארובות. את הארובות של המטבח התעשייתי מנקים אחת לשנה וזאת על מנת לקבל את אישור רשות הכבאות וההצלה, חברת הביטוח והגופים הרגולטוריים.

המטבח שלך, הניקיון שלנו

אנחנו באקו קלין נשמח לפתור עבורך סוגיות שקשורות לתחזוקת מנדפים ולתאם עבורך ניקוי ארובות בכל רגע נתון.

חשיבות הידע עבור בעלי מטבחים תעשייתיים

על אף האמור לעיל, סביר להניח שבעלי מטבחים תעשייתיים בכל זאת יבקשו להרחיב את הידע שלהם לגבי מערכות נידוף. למעשה, בעלי מטבחים מנוסים מבינים שללא ידע מוקדם על מערכות נידוף הם לא יכולים לעמוד בתקנות ובהוראות החוק: חלקם בוחרים לעשות זאת טרם הקמת המטבח ובשלב בקשת האישורים מהרשויות, ואחרים מחכים עד להפעלה השוטפת על מנת לראות מקרוב את שיטת העבודה של הארובות והמנדפים.

משתלם להזמין ניקוי ארובות מקצועי

בעלי המטבחים בכל מקרה לא יכולים לנקות בעצמם את המנדפים והארובות ולכן עליהם לתאם שירות מקצועי של חברה מיומנת. בנסיבות כאלה הכי משתלם עבורם להזמין ניקוי ארובות חיצוני ובאותה הזדמנות גם לדאוג לבטיחות העובדים והלקוחות. שירותי הניקיון של המנדפים והארובות הם הוצאה מוכרת ומבחינת בעלי עסקים יש להם משמעות חוקית.

ניקוי ארובות ודאגה לבטיחות העובדים

רוב בעלי המטבחים התעשייתיים עוסקים ברמה היום יומית בסוגיות שקשורות לעבודה השוטפת. כתוצאה מכך, הם עלולים להזניח את הנושא של בטיחות העובדים עד שחלילה יקרה אסון. הדרך למנוע מצב כזה היא ליזום ניקיון תקופתי של ארובות, מנדפים ומפוחים. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי תחזוקת מנדפים וארובות וניתן להיעזר בידע שלהם גם כדי להגן על העובדים ועל הלקוחות.

יש לך מטבח תעשייתי? נשמח לעמוד לרשותך!

נציגי אקו קלין מחכים לך עכשיו במספר הטלפון 052-9977708 עם יחס אישי, עובדים מקצועיים וכל התשובות על ניקוי ארובות.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר