להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי ארובות – מה שזול עולה ביוקר

כל כמה זמן צריך לנקות את הארובות של מערכות מנדפים? מה היתרונות של שימוש בחומרי ניקיון איכותיים? למה שווה להשקיע בניקיון תקופתי?

החוק בישראל מחייב תחזוקת מנדפים וארובות בהתאם לאופי השימוש במטבחים תעשייתיים או מוסדיים. נכון להיום, את הארובות יש לנקות אחת לשנה כחלק משירותי תחזוקה שכפופים לתקנות כיבוי אש ודרישות חברות הביטוח. עם זאת, הרבה בעלי עסקים מנסים לחסוך על ניקוי ארובות עד שהם מגלים שזה עולה להם ביוקר.

מנקים בשבילך 24 שעות ביממה

נציגי אקו קלין יכולים לעמוד לרשותך עם שירותי ניקוי ארובות לכל חלקי הארץ ובמשך 24 שעות ביממה. שווה לנסות!

היתרונות של שימוש בחומרי ניקיון איכותיים

בתחום של ניקוי ארובות מה שזול עולה ביוקר כי אין תחליף לחומרים איכותיים. רק חומרי ניקיון איכותיים מסוגלים להסיר מתוך החלק הפנימי של הארובות את שאריות העשן, הפיח, האדים והחומרים הכימיים המסוכנים שבהם משתמשים במטבח. יתרה על כך, לשימוש בחומרי ניקיון איכותיים יש משמעות בטיחותית: בעזרת חומרים כאלה אפשר לצמצם את הסיכון להתלקחות ושריפות במטבח ובמקרים מסוימים אפילו להציל חיים.

ניקיון תקופתי – לא רק בגלל דרישות החוק

כל בעל עסק שיש ברשותו מטבח תעשייתי או מוסדי נדרש על ידי הרשויות לבצע טיפול. בתוך כך, הניסיון מראה שמשתלם לבצע את הטיפול גם בלי קשר לדרישות החוק. טיפול מסודר שכולל ניקוי ארובות מייעל את מערכת הנידוף ומפנה בצורה טובה יותר את שאריות העשן והאדים. בעזרת הטיפול ניתן להסיר שומן ולהחדיר חומרי ניקיון מעולים לתוך התעלות שיוצאות מהארובות. זה הערך המוסף של שירותי הניקיון והוכחה לכך שמשתלם להשקיע בהם.

לאיכות שלנו יש מחיר ששווה לך לשלם

אקו קלין משתמשת בחומרים מעולים לניקוי מנדפים וארובות. האיכות שלנו שווה לך שקט נפשי ותחסוך לך הוצאות ועוגמת נפש. מבחינתך, הוצאה שנתית על שירותי התחזוקה של אקו קלין היא השקעה בעסק. אין לך סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר ובחיוג למספר 052-9977708 נוכל לתאם גם עבורך שירותי ניקוי ארובות מאת עובדים מקצועיים – המחזיקים בהסמכות המתאימות.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר