להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי יסודי למנדפים

מנדפים הם קולטי אדים תעשייתיים שחובה לתחזק בצורה הטובה ביותר . הם נועדו לצורך נידוף אדי הבישול כדי למנוע ריחות לא נעימים והצטברויות שומן על משטחי העבודה. וכדי שהמנדפים יעשו את עבודתם נאמנה, יש לבצע ניקוי יסודי למנדפים, כלומר ניקוי של מערכת הנידוף לפי הצורך. חברת אקו קלין מספקת שירותי ניקוי מערכות נידוף עשן בהתאם לתווי התקן המחמירים, תוך שימוש במוצרים איכותיים וידידותיים לאדם ולסביבתו.

 

ניקוי יסודי למנדפים – מדוע ולמה?

הנה כל מה שעליכם לדעת, כבעלי עסק תעשייתי, על ניקוי מנדפים:

  • מהי מערכת נידוף העשן? – מערכת נידוף העשן נועדה לקלוט אדי אוכל, עשן, שומן וחום מהמטבח ולפלוט אותם החוצה.
  • מה היא כוללת? – מערכת נידוף העשן כוללת את המנדף שקולט את האדים, מערכת סינון שמסננת את פליטת האוויר, מערכת שאיבה ששואבת את אוויר המטבח מחוצה לו, ותעלות מקשרות בין המערכות השונות.
  • מדוע יש צורך בניקוי המערכת? מטבח תעשייתי מחויב על פי חוק לנקות את מערכת נידוף העשן ולתחזקה. מלבד זאת, ניקוי מערכת הנידוף הוא בעל חשיבות עליונה. ראשית, ניקוי המערכת ותחזוקה יאפשר לשמור עליה לטווח הארוך ולהאריך את תוחלת חייה. שנית, הניקיון יועיל בהיגיינת המטבח ולבריאותם של העובדים משום שמנדף סתום עשוי להשפיע על האוויר שהם נושמים. בנוסף, הניקיון יאפשר לצמצם את פליטת הזיהום ולצמצם את הסיכויים להתלקחות שריפה בעקבות הצטברות שומנים.
  • מתי רצוי לבצע ניקוי? מומלץ לבצע ניקיון ותחזוקה תקופתיים בהתאם לתקן המערכת ובהתאם לצרכי הבישול ולשימוש במנדף.

 ניקוי יסודי למנדפים

החשיבות בבחירת אנשי מקצוע מוסמכים

לצורך תחזוקה וניקוי, חשוב לבחור באיש מקצוע מוסמך, מיומן ומנוסה. שימו לב, בחירה כזו תוכל למנוע את הרס מערכת הנידוף. עלויות התיקון של המנדף וחלקי החילוף הן בדרך כלל יקרות, לכן בקרה ותחזוקה שוטפת יאפשרו המשך פעילות תקינה. ודאו כי החברה המקצועית תספק לכם אנשי מקצוע מוסמכים שישתמשו בחומרים איכותיים וידידותיים שינקו באופן יסודי את המטבח ויחטאו אותו מרעלים וחיידקים. זכרו לבחור בחברת ניקיון בעלת זמינות שיכולה לספק לכם ניקיון מהיר, ובעת הצורך גם ניקיון בשעות הלילה בזמן שהמטבח אינו נמצא בשימוש העובדים.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר