להתייעצות התקשרו:
052-9977708

מתי אנחנו נדרשים לנקות מנדפים?

בכל מקום שהפעילות בו מייצרת תוצרי לוואי כמו עשן, פחמן דו חמצני וגזים אחרים, חיוני מאוד ואף חובה על פי חוק להתקין מערכות נידוף. מנדפים מהווים חלק חשוב באותן מערכות הכוללות את המפוח היונק את העשן והתוצרים האחרים, המנדף שקולט אותם מן המפוח והארובה, אותו חלק דרכו יוצאים הגזים והעשן החוצה. במנדפים ובכל חלק אחר במערכת יצטברו עם הזמן שאריות כמו שומנים ופיח ויכולים להיווצר גם עובשים וחיידקים. לכן, ניקוי מנדפים ויתר חלקי המערכת, חשוב לבצע על בסיס קבוע. חברת אקו קלין ארובות ומנדפים מבצעת ניקוי מנדפים וארובות עבור חברות, מפעלים, מסעדות ומוסדות שונים.

מתי אנחנו נדרשים לנקות מנדפים?

חשיבותו של ניקוי מנדפים באופן קבוע

ניקוי מנדפים על פי החוק הבינלאומי Nfpa96 והתקן הישראלי 1001/6, צריך להתבצע על בסיס קבוע אחת למספר חודשים, לרוב ניתן לעשות ניקוי מנדפים אחת לחצי שנה. במקומות כמו מטבחים תעשייתיים יהיה צורך בניקוי לעיתים קרובות יותר, אחת לשלושה חודשים ואפילו חודש. במהלך הניקוי נעשה גירוד של השומנים וחומרים אחרים מהתעלות דרכן מתנדפים תוצרי הלוואי. הניקוי הוא יסודי ומחזיר את המנדפים ומערכת הנידוף כולה לפעילות מקסימלית. חשוב לבצע ניקוי מנדפים לעיתים קרובות ולא להזניח. הצטברות רבה מדי של חומרים, יכולה לגרום לשריפה בעקבות התלקחות השומנים שהצטברו. ניקוי לעיתים רחוקות יכול ליצור תקלות ואף להוציא את המנדף משימוש.

לשים את המנדפים בידיים טובות

ניקוי מנדפים, יש לבצע לא רק לעיתים קרובות, אלא גם על ידי חברה שאתם סומכים עליה לחלוטין. חשוב לבדוק שלאותה חברה יש ניסיון רב, שיש לה את כל האישורים והרישיונות לעסוק בכך ושהיא משתמשת בחומרי ניקוי מאושרים על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה. חברת אקו קלין מבצעת ניקוי מנדפים וארובות כבר מעל 8 שנים. השירות כולל לא רק ניקוי אלא גם יעוץ לפני התקנה, איזו מערכת נידוף מתאימה, כמה מערכות יש להתקין והיכן. החברה מבצעת תחזוקה שוטפת של המערכת, תיקונים והחלפות. ככל תקפידו על ניקוי מנדפים באופן קבוע, כך תזדקקו פחות לתיקונים והמנדף יחזיק זמן רב יותר. את השירות האדיב והמקצועי החברה מספקת 24 שעות ביממה (ללא שישי ושבת), ועומדת לרשותכם בכל שאלה או בקשה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר