להתייעצות התקשרו:
052-9977708

מנקה ארובות מקצועי, אמין, ותיק ויסודי של חברת EcoClean

הידעתם שצריך לנקות את הארובה גם אם אתם לא משתמשים באח? על מנת לשמור על בריאות כל בני המשפחה החיים בבית, עליכם לשכור מנקה ארובות מוסמך שיבדוק וינקה את הארובה שלכם. כדאי לקחת משימה זו ברצינות ולעשות את התהליך כמה פעמים בשנה; אחרת, אתם עלוים לסכן את בריאותכם ואת הבריאות של כל החיים בבית. בכל הנוגע לבטיחות ארובות וכל דבר אחר הקשור לארובות, ישנו מקור אחד שכדאי לכם להתייעץ איתו, והוא חברת אקו קלין המעניקה שירות ותחזוקה למנדפים וארובות, ביניהם מספקת שירותי טיפול בתקלות שונות בהתאם לתקן NFPA-96 10016, ומשתמשת בחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה ולאדם.

באיזו תדירות חשוב להזמין מנקה ארובות?

יש לנקות ארובות פתוחות כאשר יש הצטברות של חצי סנטימטר של פיח או אפילו מוקדם יותר. מטבע הדברים, חשוב להזמין מנקה ארובות יותר מאשר רק פעם בשנה, מאחר וזה כרוך גם בשמירה על בטיחות הפעולה של הארובה שלכם. אש בארובה, שהיא מאוד קטלנית והרסנית, יכולה להתחיל עם רק 0.5 סנטימטר של הצטברות, כתוצאה מכך יכולה להתחיל שריפה רצינית. במידת הצורך, יש לבצע ניקיון, תחזוקה ותיקונים הנוגעים לארובות כדי לשמור על בטיחות המערכת.

למה לצפות במהלך תהליך ניקוי ארובות?

לאחר פניה אל אקו קלין ותיאום ניקוי ארובות, מנקה ארובות יעשה סקר ויכין את השטח לניקיון וטיאטוא יסודי. כדי להגן על הבית והרהיטים שלכם, יפרסו בבית ניילון או בד המגן על הבית שלכם במהלך הניקוי.

מברשת זיפי מתכת כבדה משמשת מנקי ארובות לניקוי הארובה. הזיפים במכשירים אלה נמצאים בקצה של מוטות ארוכים. כדי להגן על עצמם מהפיח והאפר, מנקי ארובות מקצועיים ילבשו גם כפפות, משקפי מגן ומסכות.

מנקי הארובות עשויים להתחיל בכניסה לארובות הגג ולעבוד את דרכם למטה, הם עשויים להתחיל בצינור ולהתקדם למעלה, או שהם עשויים לעשות את שניהם. בכל מקרה, המטרה הסופית שלהם היא להסיר את הציפוי שהצטבר במהלך שריפות רבות על דופן הארובה. בסיום העבודה של חברת אקו קלין אתם אפילו לא תרגישו שהם היו אצלכם בבית. הבית יישאר נקי ומבריק, ללא טיפת בלגן או פיח. לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר עם אקו קלין.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר