להתייעצות התקשרו:
052-9977708

מפעל בחיפה? מחפשים חברה מובילה לניקוי המנדף?

תעשיית המסעדנות שמה דגש על ניקיון, אבל אין אפשרות לעקוף את המציאות שבישול מייצר הרבה לחות, שומן ועשן, במיוחד במטבח תעשייתי גדול. אבל כדי לשמור על האוויר במטבח נקי, וכדי שהמסעדה תעמוד בתקן הבריאות הנחוץ, חובה להתקין מנדף במטבח. אבל לא תוכלו להסתדר בלי ניקוי מנדפים בחיפה כי לשמור על הציוד במצב תקין שימש אתכם לאורך זמן. חברת אקו קלין מתמחים בניקוי, תחזוקה וטיפול של מנדפים תעשייתיים על פי תקן nfpa-96 10016.

יתרונות של שכירת מומחים לתהליך ניקוי מנדפים בחיפה

צמצום סיכוני שריפה- כמה שיותר שמן, לכלוך ועשן נלכדים על ידי מנדפים. מכיוון שמנדפים למטבח ממוקמים ישירות מעל משטח הבישול, אתם בהחלט לא צריכים לשכוח כמה זה עלול להיות מסוכן כאשר הם צוברים שכבה עבה של פסולת שומנית לאורך זמן. הסבירות לשריפת שומנים הרת אסון תפחת מאוד עם ניקוי מנדפים בחיפה.

שמירה על איכות האוויר- למנדף יש כמות מקסימלית של שומן ולכלוך שהוא יכול להכיל באופן אמין בכל רגע מסוים. אם באזור המטבח שלכם יש הצטברות גדולה מדי של לכלוך, הוא לא יהיה יעיל בסילוק מזהמים מהאוויר, והחלקיקים המסוכנים האלה עלולים להתחיל להסתובב בתוך במסעדה, וליצור מפגע בריאותי רציני הן למבקרים והן לצוות.

איך לשמור על ציות לחוקים ולהפחית את עלויות הביטוח?.

אם מפקח מטעם משרד הבריאות מגיע לביקור פתע במסעדה שלכם, אתם חייבים לדאוג כי אזור המטבח עומד בכל התקנים על פי החוק, אחרת אתם עלולים לקבל קנס לא מבוטל או אפילו לצו סגירה, אם ייקבע שהמטבח שלכם אינו עומד בתקני האוורור וכיבוי האש. על פי חוק המטבח התעשייתי מחויב בהתקנת מנדפים מעל אזור הבישול. כל הפרת חוק שתבצע תעלה לכם כסף רב, ולא רק בגלל הפסדים פוטנציאלים עקב סגירת המקום, אלא גם בגלל חברות הביטוח. חברות הביטוח דורשות בדרך כלל ממסעדות ומתקני מטבח מסחריים אחרים לשמור על הקפדה על כללי בטיחות אש, כאשר כלל אצבע שעוזר למקום להיות בטיחותי יותר, הוא התקנת מנדפים ושמירה על תקינתם לאורך כל זמן העבודה שלהם. אם אתם זקוקים לשירותי ניקוי מנדפים בחיפה צרו קשר ישירות עם חברת אקו קלין.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר