להתייעצות התקשרו:
052-9977708

מה משפיע על ניקוי מנדפים מחיר ?

במידה ומצאתם את עצמכם מחפשים “ניקוי מנדפים מחיר“? כנראה הגעתם למקום הנכון. חברת אקו קלין – תחזוקת מנדפים וארובות, תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל הקשור לתחזוקה וניקוי של מנדפים, כך שתוכלו ליהנות מסביבת עבודה נעימה, נקייה ובטוחה. חשוב לזכור כי יש לשמור על ניקיון שוטף של המנדפים במהלך השגרה, כך תוכלו להיות בטוחים כי העבודה שלכם מתבצעת בסביבה נקיה יחסית לאורך זמן.

 

בשעה שאנו מדברים על ניקוי מנדפים מחיר, חשוב לדעת כי המחיר עלול להשתנות מלקוח ללקוח. זאת משום שקיים צורך להתאים את המחיר לפי מספר פרמטרים, והם כוללים:

  • סוגי הבישול
  • כמויות הבישול
  • כמות מנדפים וגודליהם
  • סוג תעלה ואורכה
  • סוגי מנועים

חשוב לזכור כי הפרמטרים הללו ישפיעו גם על התדירות שבה ישנו צורך לנקות בצורה יסודית את המנדפים. החישובים הסופיים לגבי עלות ניקוי המנדפים ייקבע על ידי ראשי הצוותים בחברת אקו קלין.

 

איך מתבצע הניקוי בפועל ?

ניקוי מנדפים מתבצע על ידי כלים וחומרים מיוחדים אשר פותחו במיוחד למטרה זו. החומרים נועדו להסיר גם את הלכלוך הקשה ביותר כך שהמנדפים יישארו נקיים ויאפשרו המשך עבודה תקין בהתאמה מלאה להוראותיו של משרד הבריאות. באופן כללי, השלב הראשון יהיה גירוד של שכבת השומן הראשונה על ידי ציוד מתאים בלבד, על ידי אנשי מקצוע מורשים. בשלב השני יותז ממיס שומנים – חשוב לציין כי חומר זה אינו פוגע במנדף או בציוד סביבו, אך יעזור להיפטר מהשומנים. ובשלב האחרון יתבצע שפשוף של השומנים הקשים הנותרים.

תהליך הניקוי של חברת אקו קלין יוודא כי המנדפים שלכם יחזרו למצבם הנקי ויאפשרו המשך עבודה בסביבה היגיינית ובטוחה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולגלות עוד על השיטות בהן אתם יכולים לנקוט על מנת לשמור על מידת הניקיון הטובה ביותר בין סבבי הניקיון היסודי התקופתיים.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר