להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי ארובות וייעוץ לפני תחזוקה תקופתית

מה מטרתם של שירותי ייעוץ בכל הנוגע לתחזוקת ארובות? למה כדאי לתאם ייעוץ לפני הזמנת השירות? האם ומדוע יש צורך בייעוץ תקופתי?

ייעוץ מקצועי מתייחס להיבטים שאותם הלקוחות בדרך כלל לא מכירים. החשיבות של הייעוץ משותפת לכל תחומי התעשייה והמלאכה במשק, אך יש ענפים שבהם הוא עשוי להציל חיים – כמו למשל בתחזוקת ארובות ומתקני אוורור. הסיבה לכך היא שחשיבותם של מתקני האוורור אינה מוטלת בספק ורק ניקוי תקופתי שלהם מאפשר למנוע הצטברויות מסוכנות של לכלוך, שומנים ושאריות מזהמות.

הייעוץ הוא חלק מהשירות שלנו

נציגי אקו קלין ישמחו לייעץ לך בחינם לגבי ניקוי ארובות ולשלוח אליך עוד היום איש מקצוע מיומן.

מטרתו של ייעוץ לפני ניקוי ארובות

המטרה העיקרית של התייעצות עם אנשי מקצוע טרם הזמנת שירותי תחזוקת ארובות היא לחסוך בהוצאות – אך בלי להתפשר על הביצועים. בעלי מטבחים תעשייתיים ומנהלים של בתי מלון, מפעלים ומוסדות ציבוריים חייבים להתייעץ עם אנשי מקצוע בשביל לדעת כל כמה זמן לבצע ניקוי ארובות לפי החוק. מעבר לכך, הייעוץ מאפשר להם להכיר לעומק את שלבי הניקוי ולהיערך לאחזקה התקופתית מבחינת פעילות המטבח.

היתרונות של ייעוץ תקופתי

כדאי לשלב את שירותי הייעוץ בתחזוקה התקופתית ולבחון בכל פעם מחדש את שלבי הניקוי המומלצים. כך למשל אפשר לתאם פירוק טוטאלי של חלקי הארובות בעקבות שימוש מוגבר במטבח התעשייתי, אך לחסוך בהוצאות על גירוד שכבות שלמות של שומן אם אין בכך צורך. מצד שני, הדגש הוא על ייעוץ אמין ועל מעורבות של אנשי מקצוע שמציבים את הבטיחות של הלקוח בראש סדר העדיפויות.

ידע שווה כסף

אחריות על מטבחים תעשייתיים מחייבת את המנהלים להכיר את לשון החוק ואת התקנות. מהבחינה הזו, התייעצות עם חברה מקצועית שווה הרבה כסף. בעזרת שירותי הייעוץ ניתן לוודא ניקוי ארובות תקופתי כחוק ולמנוע קנסות וסנקציות מצד הרשויות.

תחזוקת ארובות עושים אצלנו

רוצה להתייעץ עם מומחה? נציגי אקו קלין עומדים לרשותך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע במספר 052-9977708 עם שירותי ניקוי ארובות לכל חלקי הארץ.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר