להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים לשיפור יעילות מערכת הנידוף

מה הערך המוסף של ניקוי מנדפים מלבד שמירה על היגיינה והשמדת חיידקים? למה הוצאה תקופתית על שירותי ניקיון משתלמת עבור בעלי עסקים מסוימים? מה הקשר בין ניקוי מנדפים וארובות לבין קבלת רישיון עסק?

מערכות נידוף עשן משולבות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי במטרה לפנות אדים וחומרים כימיים. המערכת מתפקדת באופן מלא רק כאשר היא מתוחזקת בצורה נכונה ועליה גם לעמוד בדרישות התקן הישראלי והאמריקאי. כמו כן, נציבות הכבאות הארצית מציבה סטנדרטים מחמירים בכל הנוגע לניקוי מנדפים ושירות מן הסוג הזה קריטי גם לקבלת אישור מחברת הביטוח וקבלת רישיון עסק.

לא רק בגלל ההיגיינה

ברור מאליו שמומלץ לבצע ניקוי מנדפים על מנת לשמור על היגיינה במטבח ולהשמיד חיידקים שעלולים להצטבר בתעלות, במפוח ובארובות. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון גם את הערך המוסף של שירותי הניקוי. הניקוי מיועד למניעת התפשטות שריפה כתוצאה מהתלקחות ולעיתים קרובות הוא מציל חיים ומונע נזקים בלתי הפיכים. יתרה על כך, בעזרת הניקוי ניתן לשפר את פעילות המערכת ולקבל ספיקה מרבית של נידוף העשן.

ניקוי מנדפים לשיפור יעילות מערכת הנידוף

ניקוי מנדפים לחיסכון בהוצאות

ניקוי מנדפים הוא הוצאה משתלמת עבור בעלי עסקים והאנשים שאחראיים על הנושא בבתי מלון, במוסדות ציבור ובתעשייה. בעזרת הניקיון ניתן להאריך את חיי המפוח ששואב את העשן ולאפשר למערכת להפיק מקסימום תועלת מהמפרט הטכני שלה. במילים אחרות, הוצאה על ניקוי מנדפים בחיפה אחת למספר חודשים היא למעשה השקעה משתלמת בעסק ופתרון אידיאלי ליצירת סביבת עבודה בטוחה, היגיינית ונעימה.

ניקוי מנדפים וארובות לקבלת רישיון עסק

היעדר ניקוי מנדפים לאורך זמן מהווה הזנחה ועלול להביא לשלילת רישיון העסק על ידי נציבות כבאות הארצית, נציגי משרד הבריאות והעירייה המקומית. התקנת מערכות נידוף היא תנאי לקבלת רישיון עסק בעסקים רלוונטיים והחוק מחייב תחזוקה וניקיון. בעל עסק שאינו מקפיד על הניקיון מציב את עצמו בפני סיכון ועלול לספוג עונשים כבדים. לפיכך, הפתרון המתבקש הוא לתאם שירותי ניקיון של מערכות נידוף מול חברה עם עובדים מקצועיים גם אם המחיר מעט יקר בהשוואה למתחרים.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר