להתייעצות התקשרו:
052-9977708

חשיבות ניקוי מנדפים באזור חיפה

חיפה בכלל, ומפרץ חיפה בפרט, ידועים בתור אזור רווי מפעלי תעשיה כבדה, העושים שימוש בחומרים המזיקים לבריאות והייצור מביא לפליטת גזים מזיקים לחלל הפנימי שחייבים להיפלט החוצה. לשם כך מותקנות בכל מפעל מספר מערכות נידוף הכוללות מפוחים, מנדפים וארובות. ניקוי מנדפים בחיפה על בסיס קבוע, הוא חשוב ביותר. סתימה במנדפים עלולה לגרום להתלקחות ולנזק גדול. יש לבצע ניקוי מנדפים בחיפה לעיתים קרובות. לא רק במפעלים מערכת נידוף איכותית ומתוחזקת היטב היא חשובה, כך גם במסעדות ומטבחים תעשייתיים, בתי חולים, ומוסדות שונים. חברת אקו קלין מבצעת ניקוי מנדפים בכל רחבי הארץ.

חשיבות ניקוי מנדפים באזור חיפה

איך מתבצע ניקוי מנדפים?

ניקוי מנדפים בחיפה ובכלל צריך להתבצע באופן יסודי ובאמצעות החומרים המתאימים. ישנו הבדל בין החומרים עבור ניקוי מנדפים במפעלים לייצור כימי וביולוגי לבין מנדפים של מסעדות. במסעדות, החומרים העיקריים המצטברים הם שומנים ופיח שנותר מהעשן. את אותן שאריות שומנים מגרדים ומנקים היטב. שומנים יכולים להתלקח בגלל החום הרב השורר במטבחים, במיוחד בטיגון או בגריל. את התעלות במנדפים ובכל מערכת הנידוף יש לנקות היטב. לרוב העבודה תתבצע בלילה כדי שהדבר לא יפריע לפעילותו השוטפת של המקום, אך כמובן  תיקבע עם הלקוח על פי מה שמתאים לו. חומרי הניקוי בהם משתמשים לביצוע ניקוי מנדפים בחיפה צריכים להיות ידידותיים לסביבה ומאושרים על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה.

איך לבחור את החברה המתאימה?

ממש כפי שיש לכם את רואה החשבון הקבוע, כך כדאי לבחור חברת ניקוי מנדפים וארובות, שתלווה אתכם על בסיס קבוע. ישנן מערכות נידוף שונות זו מזו במבנה, בגודל ובצורה. גם החומרים המצטברים שונים במפעל פטרוכימי לעומת מטבח של מסעדה אסייתית. בחרו חברת ניקוי מנדפים בחיפה או על פי מיקומכם בארץ, שתכיר היטב את צורת העבודה שלכם, החומרים המתנדפים כתוצאה מעבודתכם, שתדע מה התדירות בה כדאי לבצע ניקוי אצלכם ושתוכל לייעץ במצבים שונים של בעיות, תקלות או לפני התקנת מערכת חדשה. חברת אקו קלין עוסקת בתחום כבר מעל 8 שנים, מחזיקה בכל האישורים והרישיונות מן הרשויות ומספקת שירות אדיב ומקצועי כל ימות בשבוע (מלבד שישי ושבת) 24 שעות ביממה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר