להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי ארובות באולמות אירועים

מה מאפיין מטבחים גדולים של אולמות אירועים? למה כדאי לבעלי אירועים להשקיע בתחזוקה תקופתית של הארובות? איך תחזוקת ארובות משפיעה על הפעילות של אולמות אירועים?

ענף האירועים כולל המון בעלי אולמות שמתחרים אחד בשני. התחרות בין בעלי אולמות מחייבת אותם לעמוד בסטנדרטים מסוימים מבחינת בטיחות, כמו גם לדאוג לתחזוקה תקופתית של הארובות. כמו כן, בעזרת ניקוי ארובות ניתן לתחזק כחוק את המטבחים הגדולים של אולמות אירועים ולמנוע סיכונים מיותרים מהעובדים ואנשי הצוות.

באולם שלך אין סיכונים

בעלי אולמות אירועים בכל רחבי הארץ מוזמנים לפנות לנציגי אקו קלין ולתאם שירותי ניקוי ארובות באופן מיידי.

החשיבות של ניקוי ארובות לאור מאפייני המטבח

הפעלת מטבחים גדולים כמו אלו שיש באולמות אירועים מחייבת התקנת ארובות. מטרת הארובות היא לפנות את האדים, את החומרים הכימיים וכמובן את העשן שמצטבר בתוך המטבח הגדול ועלול להפריע לעובדים ולאנשי הצוות. עם זאת, העשן נדבק לדפנות הארובות והדרך היחידה לנקות אותו היא באמצעות תחזוקה תקופתית.

תחזוקה תקופתית לפי החוק

ניקוי ארובות מאפשר למנוע הצטברות של חיידקים בתוך המבנה ובעלי אולמות וגני אירועים מחויבים בו על פי חוק. כמו כן, החוק לאיכות הסביבה והשמירה על אוויר נקי מטיל עוד שורה ארוכה של תחומי אחריות על בעלי אולמות אירועים וכדאי להם להשקיע בהתקנה ובניקוי של הארובות כדי לצמצם את זיהום האוויר.

תחזוקת ארובות ככלי לבידול מול מתחרים

הוצאה תקופתית מתונה על ניקוי ארובות משתלמת מאוד עבור בעלי אולמות אירועים. קודם כל, התחזוקה מאפשרת לבעלי אירועים לעמוד בתנאי הרישיון וחוסכת עבורם קנסות. שנית, בעלי אירועים יכולים להציג את האישור על הניקיון בפני לקוחות פוטנציאליים. כך הופכים שירותי התחזוקה עבור הארובות לכלי שבעזרתו בעלי אולמות אירועים מבדלים את עצמם מול המתחרים ומייצרים יתרון משמעותי.

המטבח באולם האירועים שלך נמצא בידיים טובות

בחברת אקו קלין מכירים היטב את לשון החוק ויכולים לבנות עבורך תכנית תחזוקה תקופתית עבור הארובות במטבח. אנו מחכים לך במספר 052-9977708 עומדים לרשותך לתיאום שירותי ניקוי ארובות בפריסה ארצית.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר