להתייעצות התקשרו:
052-9977708

על חשיבותו של ניקוי ארובות קמין

ניקוי ארובות קמין על ידי חברת אקו קלין, הינו הכרחי לשם המשך פעילותו התקינה של הקמין שלכם. אין ספק כי קמין הוא אחד האביזרים המרשימים והפונקציונליים ביותר. הוא יוצר אווירה נעימה ומעוצבת היטב, ומאפשר חימום יעיל ועוצמתי של הבית בימים הקרירים של החורף. אחד החלקים החשובים ביותר בקמין הוא הארובה שלו. בשעה שאנו שומרים עליה נקיה ופנויה, הרי שהיא יכולה להבטיח תפוקה עוצמתית ואיכותית מאוד. למען מטרה זו יהיה עליכם לוודא כי מתבצע תהליך ניקוי לארובת הקמין שלכם כפעם – פעמיים בשנה.

 

תפקידה של ארובת הקמין הוא לקלוט את העשן, חומרי הבעירה שלא נשרפו והפיח מהקמין. ניקוי הארובה הינו חשוב מאוד במידה ואתם מעוניינים לשמור על תקינותו של הקמין ולהבטיח כי הוא יוכל לשרת אתכם בצורה טובה למשך שנים ארוכות.

  • ניקוי ארובות קמין מאפשר מעבר אוויר חופשי אשר ישפר את תהליך השריפה והחימום של הבית.
  • בעת ניקוי הארובה מוסרת שכבה של שאריות החומר אשר לא נשרף עד כה. חומרים אלו הם עדיין דליקים ובמידה ואין הם מנוקים, הם עלולים להידלק ולגרום לשריפת הארובה כולה.
  • את ההשפעה של ניקוי הארובה תרגישו באופן מיידי, שהרי הניקוי מסייע בצמצום של ריח העשן בתוך בית ומאפשר אוורור יעיל יותר.

 

לא מוותרים על תחזוקה נכונה

במידה ואין אתם מקפידים על תחזוקה נאותה של הקמין שלכם, אתם עלולים לגלות במהרה כי נוצרה חסימה חלקית או מלאה של הארובה. דבר זה עלול לגרום להצטברות של גזים מסוכנים אשר נשארים בביתכם במקום להתפנות אל מחוץ לבית באמצעות הארובה. חברת אקו קלין – תחזוקת מנדפים וארובות יעמדו לשירותכם לכל אורך הדרך ויסייעו בתחזוקה וניקוי של ארובות קמין. כך תוכלו לוודא כי הקמין ישרת אתכם נאמנה לאורך שנים ארוכות וחמימות. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על הדרכים בהן אתם יכולים לתחזק בצורה נכונה את הקמין.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר