להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי ארובות במפעלי ייצור

מה מאפיין את עבודתם של מפעלי ייצור ולמה הם זקוקים לארובות? איך מנקים ארובות במפעלי ייצור? מה הקשר בין ניקוי ארובות וזיהום אוויר?

רוב מפעלי הייצור פועלים כיום בצורה ממוכנת על בסיס מקור אנרגיה חיצוני. בעזרת השימוש במכונות של מפעלי ייצור ניתן לייצר כמעט הכל, אך המחיר הוא הצטברות אדים, עשן וחומרים כימיים. הדרך לפזר את אותם חומרים ולמנוע סיכון לעובדים היא להתקין ארובות ולדאוג לתחזוקה תקופתית שלהם באופן מקצועי.

מייצרים עבורך ערך מוסף

נציגי אקו קלין ישמחו לבנות עבורך תכנית מסודרת לניקוי ארובות ולאפשר לך להפיק יותר מהמפעל. נציגינו ממתינים לפנייתך ממש כעת – 24/7!

הקשר בין צורת הארובה לשירותי ניקוי

ארובה מותקנת במפעלי ייצור על מנת לאוורר פליטת גזים חמים ועשן. את הארובה מתקינים בדרך כלל מעל פסי ייצור והצורה המאונכת שלה אמורה להבטיח את זרימתם החלקה של הגזים כלפי חוץ. מצד שני, הצורה הייחודית של הארובה היא גם זו שמקשה על הניקוי ומחייבת תחזוקה תקופתית עם ציוד מתקדם.

פעילות הארובה במפעלי ייצור

ארובות משמשות להרחקת תוצרי הבעירה ובמפעלי ייצור מסוימים היא אחראית על יצירת תנאי בעירה נכונים, כמו למשל על ידי משיכת אוויר נקי לסביבת הבעירה. פעולות אלו גורמות להצטברות של חומרים מזיקים ולכלוך בתוך הארובות והן מחייבות תחזוקה למניעת זיהום אוויר. למעשה, ניקוי ארובות מהווה מהבחינה הזו את הכלי היעיל ביותר להבטחת פעילות המפעל והגנה על העובדים.

שיטות לניקוי ארובות במפעלי ייצור

שיטות מודרניות מאפשרות להשתמש בחומרים יעילים על מנת לנקות ארובות ולמנוע מלכלוך להצטברות בדפנות החלקים הפנימיים. את הניקוי מבצעים תוך פירוק הארובות לחלקים, מכשור מתקדם ומשוכלל ושמירה על איכות הסביבה. לאחר הניקוי ניתן להשתמש בארובה כדי לשמור על בריאות העובדים במפעל ולסייע בהוצאת ריחות לא נעימים והכנת אוויר טוב ונקי.

24 שעות בשביל המפעל שלך

כל דקה שבה המפעל שלך לא עובד בגלל הצטברות לכלוך בארובות שווה לך כסף. אנחנו באקו קלין מבינים את זה ומוכנים להעמיד לרשותך מומחים לניקוי ארובות 24 שעות ביממה במספר הטלפון 052-9977708, תוך מתן יחס אישי והקפדה על עובדים מקצועיים ומוסמכים בלבד.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר