להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים תוך שמירה על איכות הסביבה

מה החשיבות של שמירה על איכות הסביבה? באיזה חומרי ניקיון משתמשים בשביל לנקות מנדפים בלי להפר את האיזון האקולוגי? מה היעילות של חומרי ניקיון שונים?

שמירה על איכות הסביבה היא חלק בלתי נפרד מהאידיאולוגיה של גופים פרטיים, חברות ציבוריות וארגונים מוסדיים. עם זאת, קשה לשמור על איכות הסביבה בלי להכיר את ההשפעות של חומרי ניקיון על מתקני אוורור.

הסביבה שלך היא העבודה שלנו

בחברת אקו קלין משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה על מנת לבצע עבורך ניקוי מנדפים בסטנדרטים גבוהים.

ניקוי מנדפים עם תכשירים אלטרנטיביים

הדרך לענות על הצורך הגובר של הלקוחות במוצרי צריכה ידידותיים לסביבה היא לעבוד עם תכשירים אלטרנטיביים לניקוי מנדפים. בעזרת שימוש בתכשירים מן הסוג הזה ניתן לנקות את המנדפים באופן יסודי, להסיר מתוכם שכבות שומן שלמות ולהחזיר אותם לפעילות יעילה יותר מאשר בעבר. מעבר לכך, התכשירים האלטרנטיביים הם באיכות ובעלות זהה לזו של המוצרים הכימיים – אך הם לא מפרים את האיזון האקולוגי העדין.

יעילות בראש סדר העדיפויות

האמת היא ששימוש בחומרי ניקיון מסוימים לא יעיל לשמירה על איכות הסביבה כל עוד הביצועים הם לא ברמה גבוהה. לכן הפתרון היחיד שעל הפרק הוא להציב את היעילות בראש סדר העדיפויות. במילים אחרות, בעזרת שימוש בחומרים יעילים אפשר גם לנקות את המנדפים וגם לשמור על איכות הסביבה.

מעורבות המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות

למעשה, מנדפים שלא מפנים את החומרים הרעילים מתוך חלל המטבח התעשייתי פוגעים בסביבה הרבה יותר מאשר חומרי הניקיון. ההוכחה לכך שניתן לבצע ניקוי מנדפים בלי להפר את האיזון האקולוגי הקיים היא מעורבות המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות. משרדים אלו מבצעים בדיקות קפדניות לחומרי הניקיון החדשים ורק לאחר מכן הם מאשרים אותם.

מנקים את המטבח שלך במהירות וביעילות

האתגר הוא לנקות מנדפים תוך שמירה על איכות הסביבה ואת זה רק אנשי מקצוע מוסמכים כמונו יודעים לעשות. נציגי אקו קלין מחכים במספר 052-9977708 וישמחו להעניק לך שירות ויחס אישיים – ולייעץ לך לגבי ניקוי מנדפים תוך שמירה על איכות הסביבה.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר