להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים ושירותים נלווים

מהם השירותים העיקריים שניתנים במסגרת תחזוקת מנדפים? למה עדיף לרכז כמה שיותר שירותים שונים תחת קורת גג אחת? כל כמה זמן מנקים ארובות ומפוחים?

תחזוקת מנדפים וארובות דורשת התמחות ומיומנות. בין היתר, אנשי מקצוע שעוסקים בתחום מציעים שירותי ניקוי מנדפים ועוד מגוון רחב של שירותים מיוחדים. מטרת אנשי המקצוע היא לרכז עבור הלקוחות כמה שיותר שירותים תחת קורת גג אחת ולחסוך עבורם זמן וכסף.

השירות שלנו שווה לך יותר

אנחנו באקו קלין מזמינים אותך לשמוע על תחזוקת מנדפים וארובות ברמה הגבוהה ביותר בישראל, בעזרת צוות של עובדים מקצועיים ומוסמכים.

השירות החשוב ביותר – ניקוי מנדפים

ניקוי מנדפים הוא השירות המוכר ביותר על ידי בעלי עסקים שמפעילים מטבחים תעשייתיים ומוסדיים. במסגרת השירות הזה מקפידים על ניקיון תקופתי של המנדפים לפי דרישות חברות הביטוח, רשות הכבאות וההצלה והרשויות המקומיות. מטרת הניקיון היא למנוע הצטברות לכלוך ושומן בתוך המנדפים וכך לצמצם את הסיכון הנשקף לעובדים ולסועדים.

ניקוי ארובות ומפוחים

ניקוי מנדפים הוא שירות שמבוצע על ידי אנשי מקצוע שמיומנים גם בניקוי מפוחים וארובות. ההבדל הוא שאת המנדפים מנקים אחת לכמה חודשים, בעוד בבתי עסק שמפעילים מטבח תעשייתי מחויבים בניקוי ארובות אחת לשנה. כמו כן, גם ניקוי המפוחים מתבצע אחת לשנה כדי לעמוד בדרישות החוק ובמסגרתו מבצעים עבודות תחזוקה למניעת תקלות.

חיסכון בהוצאות באמצעות ריכוז שירותים

כדאי לבעלי עסקים שמפעילים מטבחים תעשייתיים ומוסדיים לתאם שירותי ניקוי מנדפים מול אותה חברה שמבצעת גם תחזוקה קבועה. ריכוז שירותי תחזוקת מנדפים וארובות תחת קורת גג אחת מסייעת לבעלי עסקים להתנהל מול גורם אחד בלבד. התנהלות כזו נוחה עבור כל הצדדים, מבטיחה שיהיה לבעל העסק למי לפנות במקרה של ביקורת פתע וחוסכת עבורו בהוצאות מיותרות.

רמת ניקיון אחת מעל כולם

נציגי אקו קלין יכולים להרכיב עבורך הצעת מחיר משתלמת עבור שירותי תחזוקת מנדפים וארובות. אנו מכירים היטב את לשון החוק ויש לנו ניסיון מעולה בשירותי ניקיון תקופתיים. רק נותר לך לחייג 052-9977708 ואנו נדאג לבצע עבורך ניקיון מנדפים בלי שהעסק ייפגע, תוך מתן שירות אישי.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר