להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי מנדפים – מתי יש בו צורך ?

ניקוי מנדפים, או מערכת נידוף העשן, הוא אחד מתחומי העיסוק העיקריים של חברת אקו קלין – תחזוקת מנדפים וארובות. אנו מבצעים ניקוי מנדפים בהתאמה לתקן ישראלי 1001/6 והתקן האמריקאי nfpa96. החשיבות בעמידה בתקנים היא רבה, ואי עמידה בהם עלולה להוביל להתפתחות של בעיות בריאותיות בקרב האנשים הנמצאים באזור המנדף או לגרימת נזקים בלתי הפיכים למנדפים עצמם.

 

אנו יכולים למצוא מנדפים במקומות שונים בהם נמצא מטבח תעשייתי, כגון מסעדות, בתי קפה, פאבים, חדרי אוכל, בתי מלון, מפעלים, אולמות אירועים, קייטרינג וכד’. אין ספק כי ניקוי מנדפים הוא אחת הפעולות החשובות ביותר שיהיה עליכם לבצע. זאת משום שבמנדפים נוטים להצטבר חומרים כימיים וביולוגיים שונים אשר עלולים לסכן את בריאות האנשים בנמצאים בקרבתו ואת תקינות כל המערכת.

חשוב לזכור כי אין זה מומלץ לוותר על ניקוי המנדפים. זאת מפני שבמידה והתחזוקה לקויה, ייתכן מצב בו כל המערכת לא תתפקד כראוי ותסכן את כל הסובבים אותה. ניקוי מנדפים מתבצע אחת לתקופה או על פי צורך. לרוב כל 6 חודשים, 3 חודשים או אפילו כל חודש – תדירות הניקיון הנדרשת תלויה בסוג המטבח ואופן פעילותו. תדירות הניקוי נקבעת על פי התקן הישראלי ונדרשת על מנת שהמנדפים יוכלו לבצע את תפקידם בצורה יעילה ובטוחה.

 

בריאות ובטיחות

זכרו כי ניקוי של המנדפים יהיה זה שיעזור לכם למנוע אסונות, בין אם מדובר על מניעת בעיות במערכת הנשימה של העובדים, או בין אם מדובר על מניעת התלקחות כל סביבת העבודה באש עקב שריפה של השמנים אשר הצטברו במנדף. אנו בחברת אקו קלין נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם מענה מקצועי ואדיב לכל שאלה ובקשה. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות על התדירות בה מומלץ לנקות את המנדפים שלכם ולמוד על הדרכים בהן אתם יכולים לסייע לשמירה על תקינות וניקיון המנדפים במהלך שגרת הפעילות היום יומית שלכם.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר