להתייעצות התקשרו:
052-9977708

ניקוי ארובות תעשייתי

מהו ניקוי ארובות תעשייתי? כל כמה זמן מתבצעת עבודת הניקוי? מי יכול לבצע את הניקוי של הארובה?

ניקוי ארובות היא פעולה המתבצעת במטבחים תעשייתיים, מוסדיים ובמסעדות. הארובה מיועדת לנדף את העשן ואת הריחות העולים מתוך המטבח תוך כדי הכנת האוכל. לאורך זמן, השאריות השונות הולכות ומצטברות בתוכה ואם היא אינה עוברת תחזוקה ראויה היא עלולה לסכן את העובדים במטבח.

ניקוי בכפוף לתקנים מחמירים

במהלך הניקיון של הארובות מרחיקים את כל השאריות שנדבקו לאורך תעלת האוורור ולמעשה פותחים אותה. הארובות המשמשות את המטבח יכולות לצבור בתוכן לכלוך רב מכל מיני סוגים. התקן הבינלאומי 96NFPA והתקן הישראלי 1001/6 ( תקן 1001 ) קובעים את איכות הניקיון הנדרש לארובות המשמשות מטבחים.

ניקוי ארובות תשייתי

ההחלטה כל כמה זמן לבצע ניקוי ארובות

הטיפול בארובות צריך להתבצע אחת לתקופה שיכולה להשתנות על פי השימוש במקום. ככל שהמטבח מאכיל יותר אנשים וככל שהשימוש בשמן רב יותר, כך הצורך לנקות עולה. בעוד שבמטבחים בהם השימוש בשמן הוא מינימלי ושאינם מאכילים אנשים רבים אפשר לנקות את הארובה כל חצי שנה, במטבחים אחרים, בהם ישנה פעילות רבה וחימום שמן ייתכן והניקוי יתבצע אחת לחודש.

הידע של מי שמבצע את הניקוי

המנקה אשר מבצע ניקוי ארובות צריך לעבור הכשרה בתחום, להכיר את מבנה הארובה, את פעולת הניקיון ולהבין היטב את משמעות התוצאה של עבודתו. ניקוי טוב מונע אסון ואם התפקיד שלך הוא לנהל את המטבח או צוות המטבח, עלייך לדעת כי חלק בלתי נפרד מהעבודה שלך הוא לדאוג לשלום העובדים שלך. מכאן באפשרותך גם להבין כי אין לך צורך לבצע את הניקוי באופן אישי ואיש מהעובדים שלך לא צריך לעשות זאת אלא חברה מקצועית.

הזמנת חברה מקצועית

המטרה שלך היא לבחור בחברה מקצועית לביצוע עבודת הניקיון. החברה חייבת להציע לך יחס אישי, להיות קשובה לבקשותייך ולהיות זמינה עבורך בשעות הנוחות לך. אי אפשר לבצע את עבודת הניקוי כשהמטבח עמוס בעבודה ומי שצריך להיות גמיש הוא המנקה ולא עובדי המטבח שתפקידם הוא לדאוג להכין את האוכל ולעבוד בצורה הטובה ביותר.

השאירו את הפרטים הבאים

ונחזור אליכם בהקדם


    052-9977708 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתר קידום אתר